Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konstruktiv kritik på tjen penge hjemmefra affiliate side

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften fortæller ville jeg sætte stor pris hvis i havde lyst til at tage et kig på min hjemmeside http://tjenpengehjemmefra.net

Jeg har arbejdet på siden feb. og tilføjer hele tiden nye artikler m.m.

Jeg har ikke lavet særlig meget offsite seo, dog er jeg igang med at lave form for pyramide net der bliver bygget over 12 dage.

Jeg vil meget gerne have noget konstruktiv kritik, tips eller gode råd.

Mvh.

Niclas

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil starte med at sørge for at al tekst fra skabelonen bliver oversat til dansk, da det ikke virker særlig troværdigt.

Inkasso- inkasso

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

langt mere troværdig design end det gamle design Smile

Mørk tekst farve ovenpå mørk baggrund, det gør teksten svær at læse.

husk interne link s til undersider der forklare alle svære giver siden mere troværdighed 

brug mere overskrifter ikke kun h1 , med brug ved hver under emme h2 eller h3 mv. det gør teksten mere overskuelig og søgevenlig 

lav mere så man søge på siden i emmer lig tags ind

giv gerne billeder titler og tags derved findes i google billedet søgning.

Tillykke med den meget flottere side Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en fin side, men der er en del engelske ord, som er nemme at redigere i editor. Brug 10 min, det får siden til at virke mere seriøs.

Jeg synes også at mængden af reklamer er tilpas. Har set et par sider i samme tema som dit, som simpelthen er overplastret med reklamer. Der synes jeg du har ramt rimelig godt - det er ikke for meget.

Det pyramide net du nævner, er det noget du har betalt dig til i udlandet? Og hvor mange lag er det?

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Først tak for alle de gode svar og tips.
Nu skulle alle de engleske ting været skiftet ud med dansk. Utrolig når man kigger på den samme side så mange gange at man kan overse sådan nogle ting :)
Hvis i finder mere som ikke er oversat må i meget gerne sige til :)

Mikael christiansen:
Når du siger interne links til undersider, mener du så fra en post til en anden for at sprede alt indgående linkjuice bedre eller hvordan?
Og "søge på siden i emner" tænker du på at lave et tag cloud?

Vil gå alle posts igennem idag og tilføje nogle h2,h3,h4

Rommy:
Jeg bygger det selv, bruger nogle forskellige redskaber til det. Lige den her er ikke en normal pyramide, den er designet på en lidt anden måde, men der er bl.a. 3 lag pyramide i structuren.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu klikkede jeg bare ind på den første artikel du har smidt op derinde "Tjen penge hjemmefra med Facebook"

Synes det ville være super rart for øjnene hvis du ville lave linjeafstand mellem afsnittene. Som det står nu ligner det en stor omgang bogstaver uden organisering. Men hvis du lige tilføjede en enkelt linjeafstand mellem dine afsnit ville det være meget, meget bedre i mine øjne Skype-Wink

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:

Nu klikkede jeg bare ind på den første artikel du har smidt op derinde "Tjen penge hjemmefra med Facebook"

Synes det ville være super rart for øjnene hvis du ville lave linjeafstand mellem afsnittene. Som det står nu ligner det en stor omgang bogstaver uden organisering. Men hvis du lige tilføjede en enkelt linjeafstand mellem dine afsnit ville det være meget, meget bedre i mine øjne Skype-Wink

Som Mikael også skrev med h tags så gør jeg det senere idag

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Læste en af dine posts, "Lyt til musik og tjen penge", og ville klikke mig videre, hvor der så kom en irreterende dame op og sagde jeg skulle udfylde et survey. Det er virkelig super irreterende som læser, da det for mig til at lukke siden, og tænke "så kan det også bare være ligemeget". 

Så efter min mening burde du fjerne det stads, da det altså ikke er noget som lokker læsere til.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

NiclasG:

Hej.

Først tak for alle de gode svar og tips.

Mikael christiansen:
Når du siger interne links til undersider, mener du så fra en post til en anden for at sprede alt indgående linkjuice bedre eller hvordan?
Og "søge på siden i emner" tænker du på at lave et tag cloud?

Vil gå alle posts igennem idag og tilføje nogle h2,h3,h4

interne links er man forklare alle ord på siden og denne side starter h1 der 100 vis ord på siden du kan videre formidle en viden og derved styrke hjemmeside surveys selskaber hvad betyder det står ikke på siden .

husk altid starter med en sigende titlen på siden , der omkring det folk vil søge ud på google for at finde din viden , bedre der er masser af undersider end du . øger tekst mængende på hver side , forklare hver lille ting , for at forklare hver lille ting har man de interne links til, folk kan godt se der er links videre på siden.

lav flere tags på , på hver side , der kan søges på dine ord , det giver siden et større brugbarhed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:

Læste en af dine posts, "Lyt til musik og tjen penge", og ville klikke mig videre, hvor der så kom en irreterende dame op og sagde jeg skulle udfylde et survey. Det er virkelig super irreterende som læser, da det for mig til at lukke siden, og tænke "så kan det også bare være ligemeget". 

Så efter min mening burde du fjerne det stads, da det altså ikke er noget som lokker læsere til.

Siden er lavet for at tjene penge, de sider der ikke giver mulighed for at tilmelde sig som affiliate, mente jeg stadig jeg kunne få penge ud af.

Det blev så til en content locker, og udfra analytics og affiliate statsne, lader det ikke til at være et problem da folk gerne vil have fat i siden.

100% af mine besøgende er organisk traffic fra google, så de besøgende er meget målrettede.

Men er vel en smags sags, kunne vel godt give oplysningen gratis, men jeg vil hellere have de $50-100 ekstra om måneden. 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)