Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konverteringsoptimering!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Sorø
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 44
Fra  Livrig.dk v/ Kirsten Stoltze Møller Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ejer webshoppen www.makisport.dk

I øjeblikket ligger vi på en konverteringsfrekvens på 0,89%. Dette kunne jeg godt tænke mig var højere. 

Er der nogle af Jer dygtige Amino'er der kan komme med nogle gode råd til, hvordan min shop kan konvertere de besøgende til salg?

På forhånd tak.

Mvh. Mads

Køb bæreseler hos www.livrig.dk - lave priser og god service

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale et redesign.

Du har en del døde links på dine varekort, det er et stort problem.
 tjek dette http://www.makisport.dk/shop/blueseventy-axium-dame-540p.html

på selve varekortet har du et link til youtube med en video,  og det virker måske som en god ide, men du sender din kunder væk fra siden og i hænderne på en anden side.  hvad nu hvis de finder 3-4-5 gode videoer med våd dragter..  i videoerne er der selvfølgelig annoncer fra dine konkurrenter :=)  det kan også godt være de finder en anden sjov video og glemmer deres køb!

en anden ting er at man skal scrolle for at finde købsknappen.

Dit design passer ikke til en butik der sælger løbesko og våd dragter.

Dit design er ikke troværdigt..

DanDomain har mange muligheder du er velkommen til at kontakte mig så vil jeg fortælle dig om nogle af dem.

Se lidt mere på raufort.dk

 Mvh Kim Raufort / Skiltex.dk

M  dfdf

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil da gerne lige komme med et bud:

Mere fokus på varer på forsiden - kunderne skulle vel gerne købe varer og ikke læse tekst?

Kig på hvor mange kunder der falder fra i tjek-ud processen - er der mange? - så skal processen optimeres.

Kiggede lige på et produkt: http://www.makisport.dk/shop/vibram-speed-herre-523p.html

når man kigger på siden er der en fin (lang og detaljerede produkttekst, men man kan ikke se "løg i kurv" knappe med mindre man scroller ned og det er ikke optimalt.

Når man lægger noget i kurven får man muligheden mellem at trykke : "tilbage" eller "bestil". Jeg ville omdøbe tilbage knappen til "fortsæt med at handle"

Optimering af tjek ud processen:

I vil have en kunde til at oplyse alt for mange oplysninger!

Hvorfor skal man oplyse sit tlf. nr? hvor tit bruger i det til at kontakte kunden. E-mail burde at være nok.

Overvej at fjern kundetype, medmindre i har mange erhvervskunder? går ud fra i primært handler med private.

i step 2 ved tjek ud processen skal man vælge betalingskort og fragtmetode, men der man ikke har nogle valgmuligheder er der ingen grund til at steppet er der? - husk på at jo mindre der er kunden skal gøre desto bedre konverterer man.

I forhold til seo vil jeg anbefale at i udnytter jeres pagetitles bedre:

f.eks. på denne side: http://www.makisport.dk/shop/saycony-5c1.html

Her er jeres pagetitle: Saycony - jeg vil foreslå at skrive f.eks. Sacony løbesko til mænd

eller bare Sacony løbesko.

Det var lige et par tanker, håber det kan bruges.

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

1) Brug lidt penge på en professionel webdesigner. Dit logo og dit valg af billeder i det hele taget signalerer, at dette er en amatørbiks (undskyld udtrykket). Fx. virker dollartegnet malplaceret i en dansk webshop.

2) Få læst korrektur på teksterne - der er en del steder, hvor det halter rent grammatisk. Der er også en del slåfejl, fx. mangler der vist et s i "sportudstyr".

3) Hvis dine fordele ude til højre rent faktisk er fordele, så sørg for at de kan læses. Tekster skrevet med lille kursiv skrift er svære at læse.

4) Kast et kritisk blik på dit bestillingsflow. Kan nogle af felterne skæres væk? Er teksterne hensigtmæssige? Fx. så virker det forvirrende for mig, at du har et feltet med titlen "Password" til nye brugere. Som ny bruger har jeg jo ikke et password?!

(jo jo, personligt forstår jeg godt at det er her at jeg skal indtaste mit nye password, men det gør alle ikke - og forøvrigt så gider jeg sjældent bøvle med at vælge password blot fordi jeg skal købe noget).

Mvh Troels.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg vil anbefale dig at læse de gode råd, du allerede har fået - og så købe og læse Morten Vadskærs "Konverteringskarma" bagefter. Det er en e-bog, der handler om netop konverteringsoptimering på alle mulige leder og kanter.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Titler arbejde med den lav dem mere rettet mod dine kerne ord folk søger på google 

hvor mange søgninger <title>Orca 3.8 Full Sleeve Wetsuit - Dame</title>

Der ville jeg mere bruge dansk ord.

ligger nummer der med disse ord men der er kun din side konkurrence er lav .

når kommer ind på side omkring vådedragt med kerne ord mere søgte er kun rækker tal og der er kun dette ene ord i titlen lav en tekst omkring vådedragter der

ved at satse mere kerne ord får du mere relevante trafik der skal også satse meget på interne links på triathlon dog nævnes dette ord ikke i teksten på forsiden derved ikke relevante titlen ord i titlen er bedste de findes i titlen derved optimere du mod mere urelevanet søgeord google ser på forsiden hvad er af tekst og tager det derfra

kontakt siden op med telefon nummer og CVR nummer det skaber troværdighed

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 25. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Fra  Juusu Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Som allerede nævnt ville et redesign være på sin plads. Personligt ville jeg omstrukturere din navigation, købsflow, produktsider m.m. Det fungerer heller ikke optimalt.

Du har en masse fede produkter som ikke får den rigtige opmærksomhed pga. brugervenligheden på siden.

Hvis du ikke vil ud og investere mange konsulenttimer lige nu, så findes der et par forskellige muligheder.

  • Invester i en eller flere af de bøger som er på market lige pt. Der er Konverteringskarma som der er nævnt, men Benjamin Gundgaard er igang med at lave en ny e-bog om e-handel som udkommer meget snart. Den er helt klart værd at læse - det giver jeg mit ord på. 
  • Du kan også hive fat i http://brugertest.nu/ og få lavet et par brugertests af din hjemmeside. Så får du hurtigt en god idé om hvad der egentligt er galt med din side.
  • Og ja, så kan du hive fat i et webbureau, der kan tage hånd om din side (Send os endelig en mail hos Juusu, som jeg er en del af :-) )

Håber du kan bruge det til noget!

Held og lykke med din shop.

De bedste hilsner
Nikolaj

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Juusu:

Hej Mads,

Som allerede nævnt ville et redesign være på sin plads. Personligt ville jeg omstrukturere din navigation, købsflow, produktsider m.m. Det fungerer heller ikke optimalt.

Du har en masse fede produkter som ikke får den rigtige opmærksomhed pga. brugervenligheden på siden.

Hvis du ikke vil ud og investere mange konsulenttimer lige nu, så findes der et par forskellige muligheder.

  • Invester i en eller flere af de bøger som er på market lige pt. Der er Konverteringskarma som der er nævnt, men Benjamin Gundgaard er igang med at lave en ny e-bog om e-handel som udkommer meget snart. Den er helt klart værd at læse - det giver jeg mit ord på. 
  • Du kan også hive fat i http://brugertest.nu/ og få lavet et par brugertests af din hjemmeside. Så får du hurtigt en god idé om hvad der egentligt er galt med din side.
  • Og ja, så kan du hive fat i et webbureau, der kan tage hånd om din side (Send os endelig en mail hos Juusu, som jeg er en del af :-) )

Håber du kan bruge det til noget!

Held og lykke med din shop.

De bedste hilsner
Nikolaj

Lige for god ordens skyld, så var det mig som skrev ovenstående :)

Dbh. Nikolaj Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)