Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din ærlige mening om mit website

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

For et års tid siden startede jeg på mit Gode Karakterer projekt. Jeg arbejdede med det i 1.5 måned og fik siden op og køre, lavede et produkt og fik det hele online.

Siden har jeg skrevet lidt artikler nu og her, men det har som sådan ikke været noget jeg arbejdede med.

I løbet af det sidste halve år blev jeg dog måned efter måned overrasket over de fine tal i Google Analytics (og min Paypal konto...), og siden er gået langt bedre end forventet. Jeg har derfor valgt at give siden et væsentligt løft (den nye forside har bl.a. sænket forsidens bounce rate fra 55% til 19%) og skrevet nye artikler. Jeg har også introduceret et forum, som dog først ryger ud til mit nyhedsbrev i næste uge / senere.

Jeg vil derfor høre:

Tanker jeg selv har gjort:
  • Jeg tvivler på du kan installere et forum der er værre søgemaskineoptimeret end den nuværende opsætning.
  • Produktet er ret tvivlsomt - har en coach der i samarbejde får lavet noget der virkelig spiller i form af et medlemskabsprogram
MEN!

FYR LØS med alle tanker, ideer, forslag, kritik og andet!

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Synes det ser fint og overskueligt ud. Overvej en Facebook boks som den du ser på mine sider. Det er gratis reklame og meget nemt at sætte op. Det er Joomla ikke? Det modul jeg bruger tager et minut at sætte op. Ret godt koncept du har fundet frem til der.....
Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Synes det er en rigtig fin side - og et super fedt koncept!

Jeg synes dog at den røde skrift på forsiden gør lettere ondt i øjnene, og skader mere end den gavner - måske du skulle overveje en lidt mere "normal" skrift? :-)

Just my two cents.

- Alexander

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene so far!

#Morten
Jeg har før haft en Facebook side, men det er simpelthen for meget tid. Hvis jeg laver en side bliver det fordi jeg "vil den", men det tager en del tid.. ;-)
Jeg kører Wordpress.

Mange tak for ideen.

#Alexander
Tak for det!

Jeg har split testet med forskellige farver - jeg vil give dig ret, men min nyhedsbrev konvertering er helt tosset med den røde farve! 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay, det har jo også sin rolle at spille. ;-)

Det var nu også primært det under de 4 billeder/kasser, som jeg synes ser lidt mærkeligt ud. Det øverste har jeg ingen problemer med overhovedet, men det kan også være det bare er mig. :-)

Mvh Alexander

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes siden videre formidler rigtigt meget viden. Smile

Vis lavet lidt mere interne links struktur ,det er jo lige som noter klikker hurtigt videre og finder sine svar på de ord man ikke forstår 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok.....jamen så har jeg kun at sige at jeg synes det er en ret genial side du har fået banket op....
Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er som regel meget grundig når jeg giver feedback på websites. 

Desværre kom jeg ikke så langt på din side.

Jeg klikker altid øjeblikkeligt væk fra hjemmesider der på en så anmasende måde forøger at sælge mig noget eller forsøger at få mig til at tilmelde mig noget. Det er (set i min optik) blot en ny måde at lave pop-up vinduer på - og dem kan jeg heller ikke lide. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er sgu ikke vild med din løsning på 79 kr, man bliver ikke klogere af at læse din bog, så med mindre du har super kræfter så må jeg sige nej tak :)

Har man brug for bedere karakter så må man konkle lidt hårdere i skolen... Tror ikke på sådan noget.. Så er man sgu fortabt..

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

#Frands:
Jeg er enig - den er irriterende. Men jeg har ikke nogen interesse i at vinke 15-20% af alle der skriver sig op til nyhedsbrevet væk. Det er simpelthen for stor en sum penge.

Hvis du har andre ideer der giver samme konvertering/salg så er jeg meget åben. 

#Emil:
Som sagt - produktet er lige nu lidt for Amerikansk "gør sådan her og få success". Produktet hjælper - og dem som har købt det får faktisk bedre karakterer, men om det er pga. produktet eller en forbedret indsats ved jeg ikke.

Når det er sagt: Produktet indeholder en masse praktiske tips som gør at man lærer at tænke som dem der får høje karakterer.. Jeg tror ikke der er lavet undersøgelser i DK - men samtlige jeg har snakket med der får 10+ i snit bekræfter i hvert fald det ikke kun er hårdt arbejde der er skyld i karakteren. Det kan man så tro på eller ej.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)