Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver SEO nu til intetgjort, og alle SEO eksperter må enten melde sig arbejdsløse, eller slå sig ind på Adwords ?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 9 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Så kunne jeg anbefale dig at læse det engang til.

Eller stille dig op i køen af arbejdsløse og uduelige.

Yes

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hej Ib

Det er et lidt rodet indlæg som du har skrevet, men jeg prøver nu at give et svar alligevel.

Den eneste jeg kan se uden cache på den søgning, er et pdf-dokument, hvor der i stedet er "hurtig visning" tilgængeligt. Ved hjælp af metakoder kan man fortælle søgemaskineerne, at man ikke ønsker en cache-version af sin side. Mon du har set nogle resultater et andet sted, hvor dette tag har været benyttet?

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Er det nu efterhånden ligegyldigt om  man laver sidetitler, H1,H2 o.s.v., meta o.s.v. bare der er noget kvalitet på siderne, så kan Google selv vælge hvad den vil bruge ?

Google har altid selv valgt hvad de ville bruge, samt gået efter kvalitet - og det vil de blive ved med. Derfor er der - som du også selv er inde på - sket den ændring, at Google nu også kan finde på at ignorere titlen på en given hjemmeside. Dette skal måske ses som en erstatning af den funktion der går ud på, at titlen erstattes med overskriften fra listingen i DMOZ-kataloget, da DMOZ er blevet ringere med tiden, og mange efterhånden ikke kan få godkendt deres sites.

Tag det bare helt roligt. De næste mange år vil der stadig være behov for at lave SEO. Billedet, - og de ting der skal optimeres på - vil dog med garanti ændre sig. Men Google vil aldrig have interesse i at afskaffe de organiske søgeresultater. Det er trods alt langt fra alle der har interesse i at bruge penge på adwords - tænk på al den gratis viden folk publicerer på nettet,  uden at det skal udmyntes i salg.

Ang. maps / google places, vil vi se at de overtager en langt større del af de lokale SERPs, i takt med at folk får udfyldt tilstrækkeligt med informationer til Google - her er det ikke nok med de standardoplysninger som de kan trække fra De Gule Sider.

By the way, så kan du se mit indlæg fra Iværksættermessen i Køge om ?hd=1">Google PlacesYouTube (<- se link).

Håber det hjalp!

/ Emil

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle !

Tak for bidrag.

Jeg synes ellers jeg have gjort opmærksom på at jeg var frustret og derfor have vanskelig med spørgsmål formulering.

Men det er vel netop i sådanne situationer at Amino kan være så fantatisk, som mange/de fleste også forstod. Tak for det.

Jeg hentydede ikke til nogen specielle indlæg, hvis det have været en hjælp have jeg nok læst det forinden jeg spurgte.

Det omkring cachede er at når jeg bruger Explorer som browser kan jeg ikke se de cached sider.

Det kan jeg hvis jeg bruger Firefox.

Og derfor når jeg skriver "Råd & Mal" får jeg forskellige viste resultater. Er tilsluttet places.

Men tak endnu engang og god søndag. Og Emil tak for videoen. Den vil jeg se nu jeg får tid.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

man skal bare være den der videre formidler meste viden , du skal have en passion at lave den største maler side www.raad-mal.dk/gladekunder 

jeg har min passion som er at videre formidle verdens største stripper side og som iværksættere er mit mål at forbedre den man arbejder konstant på at lave den bedre og er utrælig og videre formidle viden er afgjort SEO for det der gør siden spændende at læse og det derfor kunder vælger dig , man skal være bedste og intet andet .

Derved SEO er afgjort noget der skal bruges god interne links struktur lav relevante H1 OG H2 mv og bloggen løs og være igen den der har den største iværksættere passion

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hvis jeg havde fået en dollar hver gang en eller andet nedtrykt forretningsmand havde erkæret SEO for død havde jeg været endnu mere millionær end jeg er :)

Jeg tror SEO uddør nogenlunde samtidig med mænds sexlyst

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor uddør det ikke ?

Hvis Google alligevel bestemmer ?

Og I eksperter ved ikke hvad Google gør ?

I formoder, eller hvad ?

Var det ikke en bedre forretning for Google, at der kun var Adwords ? Man kunne vel stadig fra Googles side "tilfredsstille" dem som søger diverse. ? netop v.h.a. relevante annoncer fra forretningsdrivende ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Hvorfor uddør det ikke ?

Enhver med en fungerende hjerne kan konkludere at SEO selvfølgelig ikke holder op med at være relevant før enten salg eller søgemaskiner gør det ... den dag det ikke længere er økonomisk rentabelt at manipulere med søgemaskinerne og/eller det ikke længere er muligt, der vil SEO ophøre med at eksistere.

Så hvis du tror at Google fjerner deres crawlede index imorgen eller folk holder op med at bruge det ... ja så forsvinder seo nok, eller hvis du tror kommunisterne tar magten imorgen og afskaffer det monetære system ... ja så dør seo også.

Indtil det sker, så vil der altid være folk der har interesse i at manipulere med søgeresultaterne, og ligeså længe vil det også blive gjort. Det skræmmer mig lidt at du ikke kan forstå det ...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO er kommet for at blive. Internettet var heller ikke kun en døgnflue.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Hvorfor uddør det ikke ?

Hvis Google alligevel bestemmer ?

Og I eksperter ved ikke hvad Google gør ?

I formoder, eller hvad ?

Var det ikke en bedre forretning for Google, at der kun var Adwords ? Man kunne vel stadig fra Googles side "tilfredsstille" dem som søger diverse. ? netop v.h.a. relevante annoncer fra forretningsdrivende ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Jeg vil nok give deMib ret i tidshorisonten i lighed med mænds sexlyst....

Og så mener jeg da bestemt også at der findes andre søgemaskiner end google! ??

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

En helt anden ting man heller ikke må glemme er, at bare fordi Google viser én ting i søgeresultaterne betyder det ikke at de SEO tanker der ligger bag ingen relevans har.

Selvfølgelig bestemmer Google og andre søgemaskiner altid - det gør de nu, det har de gjort tidligere og det vil de gøre i fremtiden også - og måden de bestemmer på har altid været og vil altid være flydende både når vi taler om hvordan de viser resultater og hvordan de rangerer sider. Ingen af disse ting overrasker formentlig særlig mange. SEO er heldigvis også mere end bare lidt sidetitler samt meta- og h1-tags og det er blandt andet alle disse ovenstående ting og ændringer en SEO-mand har viden om og konstant vil forholde sig til i forhold til den enkelte side.

Så længe der er søgemaskiner til vil folk i massevis forsøge at manipulere med (= optimere til) resultaterne.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)