Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver SEO nu til intetgjort, og alle SEO eksperter må enten melde sig arbejdsløse, eller slå sig ind på Adwords ?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

YesHej Aminos !

Er I stået op ?Wink

Nå nu til det lidt mere faglige. Hvor kan det være man ikke længere i Google, kan se hvad den cached på siderne ?

F.eks. i nedenstående link

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=r%C3%A5dgivning+vedr.+malerarbejde+&rlz=1R2GGHP_daDK441&aq=f&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=d9f55904ac44385f&biw=1120&bih=527

Er det nu efterhånden ligegyldigt om  man laver sidetitler, H1,H2 o.s.v., meta o.s.v. bare der er noget kvalitet på siderne, så kan Google selv vælge hvad den vil bruge ?

Bliver vi nu frataget noget af vores SEO friheder ? og må tyde til Adwords ?

Eller skal vi fortsæt tænkte strategisk i over og underskrifter på de enkelte sider ?

Og hvordan vil det nye i Google være i forhold til Google maps ?

De sidetiteler Google ”hiver” frem vil vel være under hensyntagen til de enkelte permanente links i URLen i ens CMS  eks. Word Press..

F.eks. www.raad-mal.dk/referencer  med sidetitelen ”referencer” og ikke f.eks. ”glade kunder”. Som så skulle have haft URL www.raad-mal.dk/gladekunder. For god ordens skyld er denne ikke oprettet. Linket findes ikke

Kan man befrygte at nu vil Google SEO til livs og i stedet tjene på Adwords ?

Ja som I nok kan læse er det nok svært og stille de ”rigtige spørgsmål”, når man selv er forvirret.

Og gode svar forudsætter gode spørgsmål, så bær over med mig. Jeg vil være meget taknemlig for alle bidrag.

God søndag.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,1 stjerner givet af 9 person

Jeg aner ikke hvad du snakker om, og for en gangs skyld skyldes det ikke din ellers overdrevne brug af diverse smileys. 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,1 stjerner givet af 8 person

Så kunne jeg anbefale dig at læse det engang til.

Eller stille dig op i køen af arbejdsløse og uduelige.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår udemærket hvad Ib skriver!

De sidste mange år, er vi alle blevet fortalt (både her på Amino og i diverse købte SEO bøger), at vi skal sørge for at META data bliver skrevet og at vores overskrifter osv. indeholder vores søgeord.

Men for kort tid siden, læste jeg faktisk et indlæg af Frank Hellerup Madsen (mener jeg det var!?), hvor han fortalte at Google selv er begyndt at lave deres egne overskrifter og meta beskrivelser, når de præsenterer dig på søgesiden.

Jeg vil nu forsætte med at lave unikke meta titler og beskrivelser og masser af H1'ere, H2'ere og H3'ere - ikke kun for Googles skyld, men også for mine besøgendes Wink

De bedste søndagshilsner fra

Martin

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg forstår så heller ikke dit indlæg, og jeg er ikke arbejdsløs (Hvilket man åbenbart er, hvis man ike forstår dine indlæg?)

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så kunne jeg anbefale dig at besøge Google engang til. Eller stille dig op i køen af arbejdsløse og uduelige. 

Jeg kan sagtens se hvad google har cached - på de sider google har cached.

Selvfølgelig skal der stadig laves seo for google forsøger altid at sortere i de mest relevante sider for et givent søgeord. Jeg forstår ikke hvordan du er kommet frem til at det ikke længere er vigtigt. 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Bengaard:
Men for kort tid siden, læste jeg faktisk et indlæg af Frank Hellerup Madsen (mener jeg det var!?), hvor han fortalte at Google selv er begyndt at lave deres egne overskrifter og meta beskrivelser, når de præsenterer dig på søgesiden.

Hvis det er den artikel der er grundlag for indlægget var det så ikke en ide at henvise til det? 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Bengaard, det var ikke dig jeg hentydede til. Jeg mente at hvis grundlaget for Ibs indlæg var at han havde læst den artikel, havde det så ikke været en ide for ham at henvise til det? I stedet for bare at slynge en masse usammenhængende påstande ud og gå ud fra at vi alle ved hvad han snakker om?

PS: Tak for linket, det er interessant læsning :)

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nu måske heller ikke helt med på hvad du mener.. Bla. med cached versioner.. Klikker jeg på dit link, ligger der fint cachede versioner i SERP, og dem tror jeg da ikke bliver fjernet.. De er  som jeg har forstået det en "ekstra service" fra google, så hvis et site skulle være nede, har du mulighed for at tilgå den cachede version der ligger på googles server.

Jeg har også læst Franks indlæg, og ja der er sket, sker og kommer til at ske nogle ændringer, også i måden google præsenterer resulatater på.. Men det er der jo ikke noget nyt i, det sker jo hele tiden, derfor er SEO-arbejde også en dynamisk proces, som hele tiden foregår.. Men grundlæggene ting tror jeg ikke bliver ændret - og sådan læste jeg heller Franks indlæg.. Såhhh mon SEO-folkene bliver arbejdsløse, - næppe, betingelserne for deres arbejde ændres bare lidt..;-)

/Ulrik

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)