Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ICEcat og Script hjælp

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at opdatere mine produktbeskrivelser og produkt spec. og har fundet et open catalog hvor man kan få billeder og produktbeskrivelser helt GRATIS :) hvilket jeg jo godt kan li' da de økonomiske midler er meget små..

Sagen er at jeg åbenbart skal lave et script for at få adgang til deres server så jeg kan downloade produktbeskrivelserne og billederne, og det er HER jeg har brug for lidt hjælp, da jeg ikke er så skarp til det med scripts, så hjælper deres brugervejledning heller ikke.

Derfor vil jeg meget gerne have lidt hjælp til at få lavet dette script så jeg kan hente beskrivelserne og billederne, prisen kan vi snakke om :)

Er der nogen som har lidt feedback på ICEcat så vil jeg meget gerne hører om det :)

Håber en kan hjælp :)

Mvh

Chris Nielsen

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

wow, troede ikke det var muligt at finde noget som en amino ikke kan svarer på Surprise

Lidt hjælp er stadig værdsat hvis nogen skulle have forstand på lidt script skrivninig eller URLs

Mange hilsner

Chris Nielsen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Chris :
wow, troede ikke det var muligt at finde noget som en amino ikke kan svarer på

Nu er det jo søndag og folk holder nok fri :) Men det problem du har er noget som enhver programmør kan lave da det er udtræk fra et API.

Prøv i morgen at kontakte nogle af de dygtige herinde og høre om de har tiden.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Nu er det jo søndag og folk holder nok fri :

hehe, se den havde jeg ikke helt tænkt på :)

Niels Henriksen:
Men det problem du har er noget som enhver programmør kan lave da det er udtræk fra et API.

Glad for at høre at dukan fortælle mig hvad det handler om, virkede meget indvilket for mig da jeg læste det på deres side :/

Og tak, jeg prøver imorgen igen :D

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er faktisk rimelig kompliceret det icecat.

Og så meget krudt for ingenting - specifikationerne er måske meget fine, men din side bliver magen til alle de andres med icecat feeds... til stor ærgelse for kunder, til stor ærgelse for google måske?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:
Og så meget krudt for ingenting - specifikationerne er måske meget fine, men din side bliver magen til alle de andres med icecat feeds... til stor ærgelse for kunder, til stor ærgelse for google måske?

Ja, det har også været mine tanker, men med alle de produkter der findes af elektronik, så vil det tage en evighed at lave beskrivelser og speces. og den tid har jeg ikke lige pt, da shoppen har været oppe at køre, men da min leverandør ændrede på alt, billedestier, omtale, ordrenr mv. pga en fusion med et andet firma, så blev jeg nødt til at lukke siden ned midlertig og så finde en ny leverandør, derfor er jeg lidt i tidspres,

Har du et andet forslg til en løsning? :)

Mvh Chris Nielsen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Chris :

Jørgen Olsen:
Og så meget krudt for ingenting - specifikationerne er måske meget fine, men din side bliver magen til alle de andres med icecat feeds... til stor ærgelse for kunder, til stor ærgelse for google måske?

Ja, det har også været mine tanker, men med alle de produkter der findes af elektronik, så vil det tage en evighed at lave beskrivelser og speces. og den tid har jeg ikke lige pt, da shoppen har været oppe at køre, men da min leverandør ændrede på alt, billedestier, omtale, ordrenr mv. pga en fusion med et andet firma, så blev jeg nødt til at lukke siden ned midlertig og så finde en ny leverandør, derfor er jeg lidt i tidspres,

Har du et andet forslg til en løsning? :)

Mvh Chris Nielsen

Hejsa.

Mit eneste andet forslag er at gøre det samme som jeg gør - jeg opretter et produkt af gangen :-)

Ikke fordi jeg skriger på nye konkurrenter... :-)

Det sure ved jobbet er at produktet udgår efter meget kort tid i denne branche, - så hvis et produkt lever i et halvt år skal det gerne udover at give en fornuftig dækning, tjene omkostningerne der er forbundet med produktoprettelse m.v. hjem på så relativt kort tid.

Omvendt nærer jeg ingen illusioner om at google vil smide besøgende din vej med icecat feeds, - men de er sikkert fine hvis du får dine kunder på anden vis.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)