Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1CLICK.DK hvad synes i?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

I hvilket område arbejder i? Det synes jeg ikke rigtig fremgår af jeres hjemmeside, ej heller kontakt-siden.
 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Slideren er gjort mindre, men jeg har ikke rigtig lyst til at mindske hele sitet fra venstre og højre, vil selvf. kigge på det og prøve det men ellers har jeg stort set klaret de andre ting.

Mangler kun formularen at ændre den lidt, men mht hvilket område, går ud fra du mener adresse, det er pga vi er igang med at lede efter et kontor og venter lidt med det :)

Mvh

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset om adressen lige er fast eller ej er det vel væsenligt om snakker sjælland, jylland eller noget helt andet?

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes designet er for stort - det er ikke alle de sidder med en skærm med kæmpe opløsning.

Lidt mere call-to-action tekst i jeres slider. F.eks. i stedet for 'tjek vores tilbud ...', så f.eks. 'Mangler du en billig hjemmeside til en god pris?', 'fantastiske designs til fantastiske priser' eller lign. Lidt mere 'in your face' tekst :)

Udover det hedder det CO2, og ikke CO 2. Kig evt. på <sub></sub> tagget til 2, så det står nede i bunden som 'det skal'.

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 20:27