Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1CLICK.DK hvad synes i?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

I hvilket område arbejder i? Det synes jeg ikke rigtig fremgår af jeres hjemmeside, ej heller kontakt-siden.
 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Slideren er gjort mindre, men jeg har ikke rigtig lyst til at mindske hele sitet fra venstre og højre, vil selvf. kigge på det og prøve det men ellers har jeg stort set klaret de andre ting.

Mangler kun formularen at ændre den lidt, men mht hvilket område, går ud fra du mener adresse, det er pga vi er igang med at lede efter et kontor og venter lidt med det :)

Mvh

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset om adressen lige er fast eller ej er det vel væsenligt om snakker sjælland, jylland eller noget helt andet?

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes designet er for stort - det er ikke alle de sidder med en skærm med kæmpe opløsning.

Lidt mere call-to-action tekst i jeres slider. F.eks. i stedet for 'tjek vores tilbud ...', så f.eks. 'Mangler du en billig hjemmeside til en god pris?', 'fantastiske designs til fantastiske priser' eller lign. Lidt mere 'in your face' tekst :)

Udover det hedder det CO2, og ikke CO 2. Kig evt. på <sub></sub> tagget til 2, så det står nede i bunden som 'det skal'.

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at du eller en anden skal læse grundig korrektur på siden...

Der er flere grammatiske fejl - fx. ord der er stavet med stort men som ikke skal staves med stort, sætninger der ikke rigtig giver mening fordi de enten har lidt spøjse ordstillinger eller simpelthen mangler ord for at give mening...

Det vil sikkert være en god idé, at få "nye øjne" til at læse teksterne grundigt igennem
- der findes flere her på Amino der kan hjælpe med dét!

Designet af siden er flot og fungerer godt synes jeg!

Held og lykke!

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lige siges at det var den tidl. ejer som var lidt for kludret i det med sproget og jeg prøver at skabe noget ud fra dens potentiale, og takket være jer har jeg allerede begyndt at få flere kunder ind, så dem der undervurderer amino skal sku bare holde kæft ! :)

Mht sproget er jeg igang med at få det analyseret så jeg er i fuld gang. :)

Mvh

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg brugt 1click en del :) Og de laver et super fedt arbejde, til en billig pris.

Til Topic:

Der skal rettes en masse småting på hjemmesiden.. Ville gerne uddybe men det må jeg gøre en anden gang :D

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun sige at iMediaMan har haft som sagt en masse at gøre med os, og har været en kunde man sjældent tror, eksisterer, og de betaler til tiden og er til at tale med og når man laver en aftale så holder de den hver gang, så også det bedste til jer fra os :)

Og jo selvf. men i har vores mail og kan kontakte os :)

PS. Jeres design er sku heller ikk for dårlig ! :)

Mvh

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at jeres side er super fin, nytænkende og ikke som alle de andre :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads A.:

Jeg synes at jeres side er super fin, nytænkende og ikke som alle de andre :-)

 

Tusind tak :) Det er vi superglade for at høre ! :)

Mvh

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)