Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere indgående links = Lavere PageRank ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg hjælper med på siden www.madforlivet.com og vi har arbejdet hårdt for at skabe godt indhold, som andre vil linke til. Vi har over de sidste par måneder fået rigtig mange nye indgående links fra gode relevante hjemmesider, men i samme periode er vi også pludselig faldet i PageRank (fra 4 til 3). Vi har godt læst, at PageRank ikke er så vigtigt, men det undrer os alligevel.

Er der nogen, der kan se, om vi gør noget åbenlyst forkert på sitet?

Sitet kører på Joomla.

På forhånd tak.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hæng jer i ikke i page rank men er jeres besøgs tal steget i samme periode, Tænk i besøgstal og om om jeres besøgende er gengangere, på den måde ved i om indholdet er noget folk kan bruge til noget. Jeg kender ikke siden men kan se at jeg også er på vej til opskrifterne.

I stedet for nyheds breve kunne i man lade besøgende tilmelde sig en ugentlig mad plan, det er noget jeg ville bruge, i stedet for man kører den samme sang om hvad man har lyst til at spise i dag, så kunne man holde sig til jeres ugentlige madplan og hvis i så lavede en indkøbs seddel, så tror jeg jeres side ville eksplodere i besøg, alene gennem mund til mund metoden.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Well, først og fremmest så skal du bare ignorer det der pagerank, og kun fokuserer på din placering hos Google, og antallet af besøgende.

Derefter, så skal du læse noget af det her

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for idéen Henning! Det er bestemt én vi vil teste.

Men fra et rent SEO perspektiv må der da være noget vi gør forkert? Vores besøgstal fra Google er ikke faldet (bekræfter at PR ikke er så vigtigt), men vi er på den anden side slet ikke steget nok set i forhold til, hvor meget indhold vi har lavet og hvor mange nye indgående links vi har fået.

Nogen der kan se noget vi gør forkert på den måde vores side er sat op?

Igen, tusind tak for hjælpen.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sølund:
Derefter, så skal du læse noget af det her

Tak for tippet - Jeg går i gang med bedre titler. :)

Ellers ikke andet, der ser håbløst ud?

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med her :)

tak for linket jesper :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også dumpet ned i pagerank,

men godt op i søgeresutaterne, så den har ingen betydning

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er reelt ikke lavet noget der er blog role fra 2 sider og måske 22 andre links .

op på arbejde hesten igen og forbedre det , det koster slid at sprede sig med gevindets er over 1000 gange større så det kan godt betale sig at lave et unikt stykke arbejde

Hvad kan gøre få links naturligt ind i tekster i de steder i får links færre links kan klart hjælpe jer mere end 980 fra 2 sider med samme links beskrivelser alle steder lav den forskellig og se der sker ting sager 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Nielsen:

Jeg er også dumpet ned i pagerank,

men godt op i søgeresutaterne, så den har ingen betydning

Glem page rank det skal nok komme.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, undertegnet er også røget fra PR4 ned til PR3 som jeg har været indtil forrige PR omdatering, men er gået frem i resultaterne, som jo er vigtigere...;)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)