Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for SEO til hjemmeside til det amerikanske marked

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for besøgende på: UsHomeOwnerCalculators.com. Jeg bruger pt. Google Adwords, men vil hellere bruge nogle midler på at optimere siden for at få flere leads uden at betale for disse.

Hvilke råd er lige til at implementere?

Hvad kan jeg gøre for at få siden øverst på Google for "Bathroom remodeling"?

På forhånd tak.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Start med at udfylde <title> på siden. Du har pt. ingen sidetitel, der er et af de vigtigste signaler for Google, når websider skal rangeres.

Derefter bør du have noget mere indhold på din side, der pt. er ret tynd.

Og så skal du have en hulens masse links fra andre sider.

Jeg tror, at du vil have god nytte af at købe dig en SEO-bog, hvis du selv vil arbejde med det. For det lader til, at du starter på bar bund på SEO-delen, så det kan være en fordel at prøve at få det basale på plads.

(Og så skal du nok også overveje at købe dig til SEO-hjælp af den ene eller anden art bagefter, når du selv har gjort, hvad du kan - for konkurrencen er skrap på engelsk).

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet. 

Jeg starter rigtignok på bar bund. Så er der jo ekstra meget at arbejde med... Jeg er nok mest til at købe mig til hjælp. Ikke bare med SEO, men også med generel online markedsføringstips.

Hvis du kan anbefale nogle dygtige folk, så sig endelig til.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, Jeg kan anbefale at du skaffer dig nogle .edu links da disse sparker røv selv på den amerikanske version af google, hvis du kan vente en uges tid så udkommer der en bog der er skrevet af min svoger og jeg, som nok bliver den mest praktiske SEO bog nogensinde. Fordi I denne bog vil vi bla. beskrive alle de ting du skal gøre for at komme til tops på google.

eks. så fortæller vi dig bla, hvor du skal plante dine links, (herunder .edu og .gov links). og præcis hvordan du skal lave din onsite. Og som om det ikke var nok med det så fortæller vi dig også præcis hvordan du kan inducere eksponentiel vækst på din facebook side, 

prisen har vi ikke lige fået fastlagt endnu men den kommer nok til at ligge på omkring de 12$ 

men hvis du ikke kan vente så lang tid så snup en kopi af Rosenstands SEO-lex eller Mikkel Demibs SEO 2.0.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet. Det lyder spændende. Du kan jo evt. sende nogle små uddrag fra bogen. Det ville nok give jer nogle flere kunder igennem amino...?

Morten

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 123
Fra  WeCode Skrevet kl. 02:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Du antyder lidt selv at du måske vil købe dig til noget hjælp og derfor smider jeg gerne lige en kommentar her.

Jeg har kigget lidt på dit KW, og de top 10 sites du op i mod (google.com) og i forhold til de to dele vil jeg mene at din side kræver en del arbejde for at nå op i det lag der hedder top 10. Men det kan sagtens lade sig gøre! - Hvis du vil have hjælp så kan jeg garanterer dig top 10 på det keyword på google.com indenfor 3 måneder.

Skriv gerne til mig på ossedk@gmail.com hvis du vil hører mere herom.

/Troels

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 123
Fra  WeCode Skrevet kl. 02:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået review-theme.com i top 10 på 5 forskellige søgeord på google.com. Er udemærket klar over at de er langt fra ligeså kompetitive som dit søgeord.

Rankings(Google.com):

"affiliate theme" : Side 1 - Nummer 6

"affiliate wordpress theme" : Side 1 Nummer 8

"wordpress affiliate themes" : side 1 Nummer 7

"wordpress review theme" : side 1 nummer 6

"Wordpress review themes" : side 1 nummer 8

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)