Køb et Amino Sponsorlink
123Regnskab.dk - Bogholder og revisor for iværksættere
Skiftselv.dk - Salg af bolig, elektronik og køkkenudstyr Tjek iøvrigt også vores blog!
Dato: 02-04-2007 19:28:48 Forfatter: Sune Christesen Hvor vidt man ejet domænet eller ej er set fra mit perspektiv underordnet for om du må kalde dit arrangement for ''Fedt nok''. Hvis jeg var dig ville jeg tage den med ro, og i stedet for at fare til en advokat ville jeg skrive et pænt svar hvor du forklarer at du ikke var opmærksom på deres eksistens og naturligvis er ked af sammenfaldet, men at du gerne vil vide på hvilken baggrund deres advokat mener at de har eneretten til at bruge det begreb, og så ud fra deres svar kan du altid se om du bør kontakte en advokat. Jeg synes umiddelbart det lyder som et tomt argument han kommer med, men kan da godt forstå at de er kede af at der holdes foredrag med samme navn som det de bruger.Hvis ikke du har brugt for mange ressourcer på at markedsføre dit arrangement under det navn endnu, ville jeg dog overveje at skifte navnet af respekt for dem samt for at undgå at folk skal forveksle jer med hinanden.
Lasse Burholt - Skype: lasseburholt - SMS (+45) 42368252 - Hvo intet vover, intet vinder!
Davi ofrer mange ressourcer og penge på markedsføring af vores brand, vilvi bede dig skifte navnet. For en god ordens skyld bemærkes, at viallerede har tjekket og dobbelttjekket med vores advokat, om vi rentfaktisk har eneret på fedt nok/fedtnok (ierhvervsøjemed/professionelt), og det har vi.
Det der siger mig at det netop ikke har været ved en advokat og hvis jeg var dig ville jeg hoppe op og falde ned på det "brev", faktisk ville jeg overhovedet ikke reagere når det kommer på mail men vente på et brev fra deres advokat.
Det kan godt være mailen er venlig i sit sprog, men det er stadig et forsøg på at bully dig til at gøre noget og det er min erfaring at de firma''er der starter med at truee med advokater og store regninger fra første øjeblik, netop er dem der ved de ikke kan vinde sagen og dermed bare forsøger at skræmme dig til at makke ret.