Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nofollow på "læs mere" links..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har nogle hjemmesider hvor der er en titel, et billede og et "læs mere" link..

Man kan klikke på alle 3 ting for at komme til artiklen/spillet etc. men så er det nu jeg tænker.. Burde jeg ikke smide nofollow på billedelinket og "læs mere" linket - da søgemaskinerne jo så kun føler det link hvor min ankertekst er på.


Nogle erfaringer?


Med Venlig Hilsen
Morten

ps. Jeg har læst lidt om det - men det ser ud til der er vidt forskellige meninger om det.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er noget med at søgemaskinerne ignorerer de efterfølgende links til samme destination, så du skal bare sørge for at linket med ankerteksten er det link der læses først.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Der er noget med at søgemaskinerne ignorerer de efterfølgende links til samme destination, så du skal bare sørge for at linket med ankerteksten er det link der læses først.

I så fald har jeg bygget siden rigtigt op til det formål :)

Tak for svaret.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det der sker er at har man fx 3 links på en side, 2 har nofollow og et har ikke nofollow på. Så vil der på det ene link blive sendt juice, mens der på de 2 andre ikke bliver sendt noget juice. Men den går derimod tabt på de to nofollow links. Man skal derfor ikke bruge det på interne links, da man så spilder god juice. ud over det fortæller man også Google at man ikke helt stoler på det der ligger bag linket, og forhåbentligt stoler man på det indhold man selv har på sin egen hjemmeside.

Den metode du skal bruge er ikke nofollow, men en så simpel ting som javascript links, laver du linkene med javascript, vil Google ikke se det, men brugeren vil stadig kunne klikke på det.

Nofollow gør ikke at linket ikke bliver fulgt eller ignoreret. det gør bare at der ikke bliver sendt noget power til den side.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)