Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til artikler og seo

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du også skal tænke på, er at få det der kaldes en "naturlig" linkprofil, - det vil sige, at med til en sådan hører også, at dit domæne får links fra andre sites af både høj og mindre god kvalitet.. HUsk også ikke kun at gå ensidigt efter ankerteksten "legetøj" - også den skal varieres for at skabe en "naturlig linkprofil", - dvs. at blandt alle dine indg. links også skal være nogle "klik her" "se her", og "legetøj på nettet" "legetøj online" - find selv på flere..

/Ulrik

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Ulrik, og i forlængelse af dette så skal de også komme fra forskellige steder.

Blogs, fora, informationssider osv. osv.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ole Rørbye:

Hej,

Jeg har lavet en liste over artikeldatabaser i DK her: http://www.seotext.dk/artikeldatabaser-oversigten/

Den er ikke helt up to date, så nogle er lukket ned. Du skal også huske lige at tjekke at artikeldatabasen stadig bliver indekseret af Google inden du publicere dine egne artikler. Du kan tjekke dette ved at tage en bid tekst af en af de nye artikler på databasen og google dette - kommer det frem, ja så indekseres den stadig.

Jeg vil kigge på listen og med det samme få lavet nogle gode artikler på dem der virker fra listen

Tusinde tak for hjælpen.

 

En unik samling af specielt legetøj hos Emmasverden

 

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik - mensbasic.dk:
Det du også skal tænke på, er at få det der kaldes en "naturlig" linkprofil, - det vil sige, at med til en sådan hører også, at dit domæne får links fra andre sites af både høj og mindre god kvalitet..

 

Tak ulrik det vil jeg huske,og også få ind i min dagli plan af artikel skrivning, listen er meget stor snart takker.

En unik samling af specielt legetøj hos Emmasverden

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan levere begge dele, du er velkommen til at kigge på vores side, om ikke der er noget du kan bruge, ellers kan vi lave et godt tilbud til dig.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)