Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til artikler og seo

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er

Når jeg skriver artikeler, og laver en ankertekst, med ordet legetøj og så udgiver den på nettets gratis artikel sider, giver det så mere at udgive artikler på mange forskellige eller er det lige meget.

Altså skal jeg sprede artiklerne ud på mange hjemmesider, eller er det ok bare at lave forskellige artikler på samme hjemmeside, (jeg er ikke interesseret i om det giver flere kunder, men kun at det giver ordet legetøj bedre mulighed for at komme på første side) ?

En unik samling af specielt legetøj hos Emmasverden

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

vis alle artikler er unikke og forskellige vil det give bedste mange 

en god er bedre end 1000 stk. der er næsten ens 

flere linker til en vis den ene er meste velskrevet og er lang og unik er en bedste fordi den er meste videre formidlet over alt

men i alt hvordan , er svær at svare på , for hvad er budgettet og hvad sker vis ikke er nok unikke

men vis er meget unikke kan det være bedste med mange , men der er ikke en facit løsning der siger lige det er bedste for hvad med din tid og penge punge og hvor meget vil du videre formidle 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, hvis du gerne vil ligge bedre på ordet legetøj. Så er det en rigtig god ide at skrive artikler med links i som du allerede gør.

Som udgangspunkt skal du sørge for at fordele dine artikler ud på forskellige domæner.

Se det ligesom en afstemning i folketinget, Det bliver ikke meget bedre ved at 1 person bliver ved at stemme ja, men hvis 3 forskellige gør det vil det uden tvilv være bedre end 1 person som stemmer 10 gange.

Derfor så vil jeg foreslå dig at skrive artikler på alle artikeldatabaser i Danmark, som det første.

grunden til det, er at det er nemt og hurtigt.

Efter dette ville jeg begynde at undersøge muligheden for at skriev gæsteindlæg på blogs. Det kan være en blog som en mor skriver hvor hun skriver om sine børn med mere. Så for du både et link og besøgende.

Det er i hvert fald 2 råd som jeg vil give dig.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

vis alle artikler er unikke og forskellige vil det give bedste mange 

en god er bedre end 1000 stk. der er næsten ens 

flere linker til en vis den ene er meste velskrevet og er lang og unik er en bedste fordi den er meste videre formidlet over alt

Der tages udgangspunkt i prof artikler, og alle er unikke, og får gode ingående links, til artiklerne, om det er fra en hjemmeside eller forskellige.

Men hvis vi går ud fra dette, hvordan ser så bedst frå søgemaskinerne, så jeg får mest ud af at link. ?

 

En unik samling af specielt legetøj hos Emmasverden

 

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Pedersen:

Som udgangspunkt skal du sørge for at fordele dine artikler ud på forskellige domæner.

Se det ligesom en afstemning i folketinget, Det bliver ikke meget bedre ved at 1 person bliver ved at stemme ja, men hvis 3 forskellige gør det vil det uden tvilv være bedre end 1 person som stemmer 10 gange.

 

Men ser google og de andre søgemaskiner ikke på os med samme øjne - Husk at artiklerne skrives jo på forskellige sider udenanset om det er på forskellige domæner , vi tager stadig udgangspunkt i at alle sider linkes ligemeget til og artiklerne er unikke og 100% perfekte.

 

En unik samling af specielt legetøj hos Emmasverden

 

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja manden ved hvad han snakker om, men taget i betragtning at samtlige mennesker uden for iskiosken som han skriver er fra samme by, (en hjemmeside ) eller fra forskellige lande hele nettet, mener jeg ikke står noget om.

For at komme tilbage til mit spørgsmål.

Det jeg mener til dem der ikke har læst hans forklaring, kan det være det samme hvis alle de sider der peges på til min side er lige gode med dem fra andre sider på nettet, (hvis PR, indgående link og alt det sjove) er ens på de sider, gør det så en forskel.

Undskyld jeg vil gerne tro at det giver mere, at link fra flere forskellige steder rund på nettet, men er det bevist at det giver bedre.

(Jeg laver måske et dumt eks: lad os sige at jeg kun udgiver 10 artikler igennem DR, deres pop er stor ingen tvivl om det, eller at jeg udgiver på 10 forskellige hjemmesider med lav pop osv. er vi så enige om at DR artiklerne vinder mere "google sjov til mit ord" end de 10 forskellige hjemmesider gør) ?

 

 

En unik samling af specielt legetøj hos Emmasverden

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

TomSMN:

(Jeg laver måske et dumt eks: lad os sige at jeg kun udgiver 10 artikler igennem DR, deres pop er stor ingen tvivl om det, eller at jeg udgiver på 10 forskellige hjemmesider med lav pop osv. er vi så enige om at DR artiklerne vinder mere "google sjov til mit ord" end de 10 forskellige hjemmesider gør) ?

Lidt firkantet sagt er der aftagende værdi af flere links fra samme domæne. Det første link fra DR vil være fantastisk, det næste lidt mindre fantastisk (men stadig ganske godt - især hvis det har en anden ankertekst og måske også målside end det første link). Det tredje vil være lidt mindre godt endnu, osv.

Ellers ville vi flittige Amino-skribenter godt nok få noget power ud af tusindevis af links herinde. Smile

Så generelt set er det en god idé at arbejde med at få links fra mange forskellige sites.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

;) Ok jeg vil arbejde på alle site, Tak alle sammen

Findes der er liste over gratis steder på nettet der kan udgives artikler på ?

 

En unik samling af specielt legetøj hos Emmasverden

 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har lavet en liste over artikeldatabaser i DK her: http://www.seotext.dk/artikeldatabaser-oversigten/

Den er ikke helt up to date, så nogle er lukket ned. Du skal også huske lige at tjekke at artikeldatabasen stadig bliver indekseret af Google inden du publicere dine egne artikler. Du kan tjekke dette ved at tage en bid tekst af en af de nye artikler på databasen og google dette - kommer det frem, ja så indekseres den stadig.

Husk også at variere din ankertekst når du laver links, så det ikke kun er på ordet "legetøj". Brug f.eks Google Adwords Keywords Tool til at se hvad folk søger på indenfor termen "legetøj" og brug så nogle af disse forekomster til ankertekst, et eks. kunne være: "billigt legetøj", "legetøj til børn under 5 år" etc :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)