Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Voldsom udsving i trafikken fra google. Hvorfor?

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Fungadgets:

Mikael christiansen:
kun har 79 indgående links

Tak for dit svar Mikael :)

Jeg ved godt at der skal arbejdes meget mere med indgående links. Jeg har tilmeldt mig SEO-Supporten og den siger at jeg har lidt over 1000 indgående links.
Det kan naturligvis også blive meget bedre, men det er alligevel en smule mere end 79. :) Jeg ved ikke om det ændre på dit syn om de indgående links kan have betydning for udsvinget?

vis det er denne her side må de links være meget nye så det forklare vis noget af det yahoo site seach har i hvert fald ikke registeret dem endnu http://fungadgets.dk/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fungadgets:

KTJ-Media.dk:
ca omkring den tid du snakker om, kom pandaen på gaden, så noget kunne tyde på at du er ramt af den.

Jeg havde bare forstået at den allerede var rullet ud i Danmark, og altså ikke noget der er sket inden for de sidste 8 dage?

Men kan det også være skyld i den pludselige stigning?

http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2011/08/high-quality-sites-algorithm-launched.html

Ja nogle af de opdateringer som Google har ville lave er kommet ud, men officielt er pandaen først røget ud for ca 1 uge siden.

Og ja, man kan godt til en start opleve et bedre udsving, og så bliver der lige justeret lidt mere og så kan man risikere at blive ramt af den justering.

Det er i hvert fald sådan jeg har set det på nogle få eksempler her i DK og i udlandet. Bruger du analytics til at se data, kan den også have lidt under nogle af de opdateringer de har lavet i den. Tror dog kun at det er en lille del af det du ser.

Det eneste du skal gøre og alligevel bør gøre er at arbejde med din side, lave unikt indhold, sørge for der ikke er DC (som der er), og ja holde din side ren for skidt, der ikke høre hjemme på en hjemmeside etc. alt sammen er til fordel for din SEO og dine placeringer.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en chance for at trafikken retter sig en lille smule op igen, efter sådan et dyk?

Og tak for alle de gode svar. Det gik sgu hurtigt :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Fungadgets:

Er der en chance for at trafikken retter sig en lille smule op igen, efter sådan et dyk?

Og tak for alle de gode svar. Det gik sgu hurtigt :)

Ja da, hvis du arbejder med din side på en SEO wise måde. altså undgår nogle af alle de ting som tidligere er nævnt i denne tråd, og selvfølgelig også skaber nyt indhold, links, etc.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 19. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

En gang imellem linker folk en masse

Og så sker der udsving

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvad har den video med sagen at gøre? :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fungadgets:

Og hvad har den video med sagen at gøre? :)

Linket til videoen er blevet fjernet. Det var også i et andet indlæg hvor den slet ikke gav mening.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Fungadgets:

Og hvad har den video med sagen at gøre? :)

Linket til videoen er blevet fjernet. Det var også i et andet indlæg hvor den slet ikke gav mening.

Sikkert bare for at smide et link ind.... Skype-Surprised

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

site ved google siger 1580 undersider vis du tjekker er der ekstrem mange ens i titlen hele vejen igennem vis laver alle unikke titler og ikke over 1000 ens vil du komme rigtigt langt ,der er virkeligt mange undersider men du kan komme virkeligt langt vis alt er unikt 

jeg tjekket sådan her http://www.google.dk/search?source=ig&hl=da&rlz=1G1ASUT_DADK444&q=site%3Awww.fungadgets.dk&oq=site%3Awww.fungadgets.dk&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=s&gs_upl=1853l42558l0l46655l18l18l0l12l0l0l1398l2798l2-2.3.7-1l6l0#hl=da&rlz=1G1ASUT_DADK444&q=site:fungadgets.dk&pbx=1&oq=site:fungadgets.dk&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=s&gs_upl=5429l10544l0l12259l4l4l0l0l0l2l1174l3148l6-1.2l3l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=dd592f935da62e39&biw=1366&bih=643

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

site ved google siger 1580 undersider vis du tjekker er der ekstrem mange ens i titlen hele vejen igennem vis laver alle unikke titler og ikke over 1000 ens vil du komme rigtigt langt ,der er virkeligt mange undersider men du kan komme virkeligt langt vis alt er unikt 

jeg tjekket sådan her http://www.google.dk/search?source=ig&hl=da&rlz=1G1ASUT_DADK444&q=site%3Awww.fungadgets.dk&oq=site%3Awww.fungadgets.dk&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=s&gs_upl=1853l42558l0l46655l18l18l0l12l0l0l1398l2798l2-2.3.7-1l6l0#hl=da&rlz=1G1ASUT_DADK444&q=site:fungadgets.dk&pbx=1&oq=site:fungadgets.dk&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=s&gs_upl=5429l10544l0l12259l4l4l0l0l0l2l1174l3148l6-1.2l3l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=dd592f935da62e39&biw=1366&bih=643

Jep, som skrevet tidligere har han duplicate content, og det skal han få styr på, da det er en af de faktore som gør at Google til en start kigger på hans site, med Pandaøjne.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)