Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webshopløsning

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg skal igang med at sælge noget tablet udstyr, jeg skal derfor bruge en webshop med betalingsmodul.

jeg har overvejet at bruge dandomain's webshop, nogle der har erfaring med deres webshop eller vil anbefale en anden webshop udbyder?

Påforhånd tak

 

 

 

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den skal være hosted kan jeg anbefale TDC's webshop eller shopify.com, ellers er magento og oscommerce gode open source løsninger.

Inkasso- inkasso

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg kan anbefale Joomla incl webshop som Virtuemart eller redshop, dem har jeg gode erfaringer med.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

De små hostede løsninger er gode at starte på. Måske kan du endda "være i dem" i mange år. Uden at kende til dem lader det til at den generelle holdning er at Dandomains hostede løsning er den bedste i dk.

Går du efter fleksibilitet og skalerbarhed, fra starten af er Umbraco og Magento gode løsninger hvis du spørger mig. Smile

Held og lykke med shoppen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Magento :) Det er altså bedre en løsninger som fx dandomain.. og billigere på den lange bane.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

KHertz:
shopify.com

Yes

Se mit tilbud på www.themebox.dk - jeg er ved at afslutte en opgave p.t. og vil snart være klar til den næste. Du kan være kørende om en uges tid Smile

Venlig hilsen
Ole

Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har kigget lidt på magento go, som koster ca 77 kr om måneden er der nogle der har gode erfaring med det?

 

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

AndersV3:

jeg har kigget lidt på magento go, som koster ca 77 kr om måneden er der nogle der har gode erfaring med det?

Hej Anders.

Sidst jeg kiggede på Magento GO var det meget henvendt til det amerikanske marked.

-Bla. specielle danske forsendelsesmuligheder og betalingsformer var der ikke taget højde for desværre.

Men du kan jo hoppe på en 30-dages free trial af GO og se om det er blevet bedre siden sidst.

God vind med shoppen og god weekend!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra København
Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 26
Fra  CoverMe.dk Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Spændende projekt du skal til at starte. Min partner og jeg har for nyeligt åbnet webshoppen CoverMe hvor vi sælger sleeves til MacBook. Vi har valgt Shopify som system for vores shop. De har rigtig god support, samt en nem og overskuelig backend. Let at oploade produkter, billeder, blog indlæg etc. Derudover synes jeg også at deres betalingsgennemgang er flot, overskuelig og lige til at gå til, både for køber af sælger. Det koster $29 om måneden hvor du så får 100 MB storage, $100 AddWords. Du kan altid opdatere hos dem hvis du har brug for mere plads.

Hvorvidt dette er den bedste løsning er op til mere kompetente eksperter at vurdere, men det virker for os. 

Håber dette kunne bidrage lidt.

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders
Vi kører selv alle vores Hjemmesider via en Dandomain løsning. Vores største site er www.Lavprisvvs.dk 
Jeg kan klart anbefaler dig en Dandomain løsning, specielt hvis du ikke selv kan programmer men stadig selv vil have bestemmer ret over din shop.
Jeg har for 8 mdr. siden startet endnu en virksomhed op som hjælper Dandomain kunder i gang med en total fed shop, med alt den erfaring vi har udviklet gennem de sidst 10 år med Lavprisvvs.dk (Lavprisvvs.dk omsætter for 75 mil om året), så ja man kan nå langt på en Dandomain løsning. Skriv til hvis du ønsker et tilbud : michael@dandodesign.dk eller en god iværksætter snak :)
MV
Michael Munkholt
www.dandodesign.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)