Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Æ, ø og å i artikler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har lige et par spørgsmål. Jeg ved godt, det har været nævnt en smule herinde, men jeg synes ikke, jeg har fået det gjort helt klart. 

Hvordan har Google det med æ, ø og å i domæner? Hvis domænet har ø i navnet, er det så bedst et købe både det med æ og med ae? 

De artikler, jeg nu så vælger at skrive, der skal lægges op på siden, de indeholder også æ, ø og å i overskriften. Har det betydning for, hvordan Google vægter artiklerne, eller skal de også laves med fx ae, oe eller aa? 

Jeg håber, I kan hjælpe mig :-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser nu ud til at du har forstået noget af det :)

Den med domænerne, der er det altid bedst at købe både den fonetiske og ikke fonetiske, altså både med ae og med æ, man 301 redirecter så domænet med æ, til domænet med ae.

I tekster, overskrifter, metadata, titles etc, der skal du bare skrive det med æøå,

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Kim. Så har jeg det på det rene :-)

Med venlig hilsen

Daniel

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

I samme dur, vil jeg lige høre, om du har dårlige erfaringer med at arbejde med fonetiske og ikke-fonetiske domæner? Eller om det ikke har den store betydning :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)