Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig et SEO-råd :)

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:

@ Casper - godt input! Det vil jeg få kigget på. Billedebeskrivelse = den beskrivelse der er når man holder musen over (alt-tagget?)?

Jeps, det var det jeg tænkte på.

Vh
Casper 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Blom:
@ Emil - helt enig. Golf er jo meget bredt, så har valgt at gå videre med golfudstyr. Vil du mene jeg også bør prøve at ranke på 'golf'?

Ja, det er det. Men konverterer bare en promille af de søgninger der foretages, ser det godt ud. Prøv at tage et kig på hvor mange der søger efter ordet - det er noget mere end bare et par få hundrede.

Husk på at det også kan være smart at gå efter nogle impulskøb. Hvem siger at man skal søge efter et decideret produkt, for at få lys til at bestille golfbolde? Nej, er man på jagt efter det sidste nye golf-sladder, eller skal finde en ny bane til at spille på, skal man da have muligheden for at blive fristet. Hvem siger at folk overhovedet ved, at man kan købe golfbolde på internettet? Derudover er der flere af dine konkurrenter der er synlige på denne søgning - de skal vel ikke snuppe alle disse kunder? Nej, vel!

Dermed ikke sagt at det var en søgning som jeg ville sætte alt ind efter. Men jeg ville tænke lidt over det, samt se hvordan resultaterne udvikler sig. Så kan du altid vurdere, om det er værd at sætte det sidste ind efter, eller om du vil lade tiden arbejde for dig.

Nu hvor du lister en masse produktgrupper op på din forside, skal du huske at benytte interne links. Du ved, til dine nye golfbolde, søboldene der bliver fisket op af vandet, golftees samt bøger + golfdvder Big Smile

/ Emil

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Hehe ja all right. Vil du så mene jeg bør ændre min titel, så den også indeholdte ordet 'golf'?

Men kan sagtens følge dine pointer. Indtil nu har det været meget målrettet, men vil gerne sprede mig lidt mere.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)