Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig et SEO-råd :)

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

man kan altid ligger mere viden på siden man giver aldrig op for der er altid mere viden og der kommer hele tiden nye ting indfor golf hver dag så kan bloggen dagligt måske 1 indlæg eller mere det skaber interne links struktur siden og google ser der sker noget konstant på siden den elsker nyt unikt indhold 

nyt kan man altid få ny ideer hav den vildeste passion og give aldrig op som iværksættere sættes konstant nye mål

lidt tips her http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 og her http://www.amino.dk/forums/t/78588.aspx?#499259 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekst på forside :)

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kan du være mere specifik designet er i hvertfald flot, er det fordi de besøgende der er ikke køber eller har du ingen besøgende.

Vi har lige øget besøgstallet for en kunde med 447% på et enkelt ord, men et højkonkurrence ord.på 1 måned

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg havde en tanke i retningen af et flash minigolf spil på siden. Er det sjovt nok, vil det være naturligt at linke til. Blot en tanke :-)

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan altid lave flere links fra relevante sider.

Inkasso- inkasso

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Mikael - det er nogle fine råd, men håbede på noget lidt mere konkret.

@ Christopher - god idé. Det får jeg lavet med det samme.

@ Henning - jeg har masser af besøg, og masser kunder - har bare storhedsvanvid. Vil have endnu mere :) Jeg ligger allerede #1 på fx. søgningen Golfbolde, så det er bare for at stå endnu stærkere.

@ Casper - fed idé. Det findes allerede på fx. http://www.golfonline.co.uk/, og det virker, nu har de fx. lige fået et link ;-) Hvad tror du det vil koste at udvikle?

@ KHertz - ja, helt enig. Det stopper aldrig, men nu var det mere noget som jeg kunne ændrer On-site, eller andre ting i den stil.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at lave et forum for golf entusiaster, Hvis folk bruger meget tid på din side side i forvejen så vil de med stor sansynlighed også købe fra din side, og hvis du med tiden vil udvide med andet golfudstyr så vil de nok også købe derfra.

De bliver jo lidt loyale af det:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:

Hej Aminoer.

Så nu har jeg brug for et råd - hvad mener I, jeg kan gøre bedre?



Få sitet til at loade endnu hurtigere. Fx ved minifying, dræb af whitespace, statisk indhold på subdomæne(r), caching.

Er godt for Google, er godt for usability og konverteringsoptimering.
 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

At få folk til at komme tilbage til siden selvom de ikke pt. påtænker et køb er guld.

Et forum er én måde at gøre det på og nok den "letteste" måde at få et community hvis man ikke er til blogs.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)