Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har sendt dig en PM

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Først; undskyld at jeg begynder at lukke galde ud på en så ellers smuk solskinsdag.

Jeg er nødt til at vide, om jeg er den eneste som sidder med en irritation over ofte at se folk som skriver "Jeg har sendt dig en PM" - altså laver et reply hvor det eneste de skriver er det!
Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor forummet (og nogle gange min mailboks, hvis jeg abonnere på tråden) skal fyldes med den slags irrelevans?
Folk der får PM''en har jo oftest selv eftersøgt en ydelse så de er nok opmærksomme på at kigge efter i deres Amino besked-inbox og som alternativ dertil kan man sætte hak i "Email" så modtager personen tilmed en email; altså ingen fare for at vedkommende ikke ser denne PM.

Skriver folk det udelukkende for at prale med at de giver tilbud til alt og alle herinde, for at booste deres antal af indlæg (min primære mistanke) eller er der en bevæggrund som jeg ikke har set?


Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er også selv små irriteret over det, dog har jeg før selv skrevet det - hvis jeg fx ikke har hørt fra ham jeg sendte den til, efter et par dage. Ved heller ikke, hvorfor mange i princippet bare altid skriver dette - måske for at få en højere rang herinde


// Jesper Skov

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 02-04-2007 13:48:20 Forfatter:Nicolai Lønne Først; undskyld at jeg begynder at lukke galde ud på en så ellers smuk solskinsdag.

Jeg er nødt til at vide, om jeg er den eneste som sidder med en irritation over ofte at se folk som skriver ''Jeg har sendt dig en PM'' - altså laver et reply hvor det eneste de skriver er det!
Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor forummet (og nogle gange min mailboks, hvis jeg abonnere på tråden) skal fyldes med den slags irrelevans?
Folk der får PM''en har jo oftest selv eftersøgt en ydelse så de er nok opmærksomme på at kigge efter i deres Amino besked-inbox og som alternativ dertil kan man sætte hak i ''Email'' så modtager personen tilmed en email; altså ingen fare for at vedkommende ikke ser denne PM.

Skriver folk det udelukkende for at prale med at de giver tilbud til alt og alle herinde, for at booste deres antal af indlæg (min primære mistanke) eller er der en bevæggrund som jeg ikke har set?




Det kan jo være grundet ren tankeløshed... i en dialog over flere kommentarer indskydes en bemærkning som den du henviser til... mange tænker måske ikke over det, før du påpeger det... lidt ligesom at have lange signaturer; man tænker måske ikk over det før nogen påpeger det...

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Nicolai du er slet ikke den eneste, jeg har ofte tænkt over det. Jeg forstår det virkelig ikke.

 

Lasse - det kan godt være det er sådan i nogle tilfælde, men jeg har set mange tråde hvor spørger efterspørger et tilbud, og derefter der 4-5 kommentarer med: jeg har smidt dig en PM.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Der kan man bare se..
Jeg syntes også det var dødirriterende men troede at det var kutyme, så jeg begyndte med det samme fis

Men er det ikke også lidt ligesom dem der skriver at de er med på en lytter? man kan da bare abbonere på tråden uden at skrive et svar .. eller hvad?

Nå så må jeg hellere lade være at gøre det næste gang..

Hilsen

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Men er det ikke også lidt ligesom dem der skriver at de er med på en lytter? man kan da bare abbonere på tråden uden at skrive et svar .. eller hvad?

 

Jeg tror dog dette ofte skyldes at folk ikke er klar over det, mange fora på nettet har ikke denne mulighed, og så er man vant til at skrive man er med på en lytter. f.eks. et forum som Exp.dk fik implementeret sådan at man kunne sende et tomt svar for at abonere da nogle var sure over der blev skrevet: er med på en lytter. Men lige lidt hjalp det da folk ikke var klar over det.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nicolai, med flere...

Jeg har skrevet det nogle gange, og det har udelukkende været for at "kigge med i tråden"... Nu er jeg dog blevet opmærksom på "abonnér på tråden", så der skal ikke komme flere af den slags indlæg fra min side!

Tak Nicolai, at du bragte det på banen!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Nicolai ->Jeg har sendt dig en PM

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 02-04-2007 21:44:27
Forfatter: pbtryk.dk
Nicolai ->Jeg har sendt dig en PM

Vh
Peter


You better sleep with one eye open, boy...
For at folk kan forstå at jeg mener det seriøst, må jeg hellere statuere et eksempel med dig... blot så andre ikke finder på at skrive til mig om at de har sendt mig en PM.
Jeg har endnu ikke helt bestemt mig for din straf, men jeg tænker lidt på at lade mit firmalogo blive indgraveret i din ryg med din egen fræser (givet at den er begyndt at virke)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes det er fjollet at skrive det - men har måske et enkelt tilfælde, hvor jeg selv har kunnet finde på at gøre det (jaja, der var en smutter :P).

I kategorien "Et godt tilbud" for at give andre læsere en mulighed for at vide, at jeg har sat mig på en af den begrænsede antal varer. Jeg er ikke blevet helt enig med mig selv om det er nødvendigt... men lidt personlighedsspaltning skal der vel til...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)