Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop til halv pris

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen




Efter noget tid er jeg nu klar til at åbne for adgang til min webshop som man kan leje.




Det er det sædvanlige med at du får adgang til et system hvor du selv kan lægge design, varer m.m. op og så kan dine kunder købe hos dig. Du skal derfor ikke selv kode noget eller have andre til det.




Her er hvad du får:

Løbende opdateringer af systemet (nye funktioner) uden beregning

Uendelige antal varer og kategorier

Et shopløsning du også kan bruge som alm. hjemmeside

Telefonnummer til direkte support

Og ellers alt hvad et normalt shopsystem tilbyder.

Få dit eget domænenavn som butiksnavn for kun 99,00 (eller flyt et du har nu)

Email med dit eget domænenavn.




Her er hvad du skal betale: (ja beklager.... den skulle med ;))

Første måned gratis (du skal jo lige have lov til at afprøve den)

Derefter 50% rabat i 6 måneder (149,50) (Amino-rabat)

Efter 6. måned fuld pris (299,00)

Betaling pr. løbende måned (pga. ovennævnte rabat er der ikke rabat ved betaling af flere måneder på en gang)




Vil du se mere?

Så kig på www.onlinebutik.biz som bliver udvidet løbende.




Hvordan gør jeg?

Send mig en PM med følgende:




        
  • Ønsket butiksnavn    
  • Brugernavn     
  • Adgangskode     
  • Ønsket internetadresse ditnavn.onlinebutikbiz (kun helt ord og ingen danske tegn)


Hvis du har lyst til at tjene penge så kan du sælge min shop til andre. Du får 25% hver måned af det jeg får ind. Så hvis du selv har en butik hos mig og du har fundet 4 andre der også vil have, så har du din butik gratis (4*25% = 100%).




Finder du så flere, så tjener du på det. Du kan også sælge den uden selv at have en butik.




Den butik du får indeholder ikke noget grafik eller tekster da det er nemt selv at lægge det ind.




Spørgsmål, så bare send dem til mig ;)




Priserne er excl. moms..



Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Niels,

Er de 299,- pr måned, og er det ikke muligt at få shoppen på sit eget domæne?? Set i skyggen af de andre std. løsninger, som fx dandomain, vil jeg nemlig sige at prisen så er lidt højt sat?

// Jesper Skov

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
De 299 er pr måned og ja du kan sagtens få sat shoppen på dit eget domæne. Domænet (eller et subdomæne) skal så bare pege over på serveren hvor shoppen ligger.

 

Jeg mener at 299 er en fair pris at betale, især når man får det med som man får SAMT nye ting uden at skulle betale ekstra for dem. Andre shops har jeg set at man skal betale 50 kr for dit og 100 kr for dat.. så løber det hurtigt op.

 

Jeg har også sat månedsbetaling på, således at man ikke skal forudbetale for 6 eller 12 måneder som man normalt skal i andre shops.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)