Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt (gratis) program til at lave logo i??

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg skal udarbejde et logo. Er der nogen der kan anbefale et godt (gratis) program til dette?

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

csacsa:
Jeg skal udarbejde et logo. Er der nogen der kan anbefale et godt (gratis) program til dette?

Hvor meget grafisk erfaring har du? Skal programmet være målrettet fremstilling af logo'er?

Jeg vil anbefale Gimp som et udemærket gratisprogram, men det er på ingen måde henvendt til logo-magere som sådan.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Hauthorn Boisen:

Jeg vil anbefale Gimp som et udemærket gratisprogram, men det er på ingen måde henvendt til logo-magere som sådan.

Enig i, at Gimp ikke er optimal til logoer. Det er useriøst at lave logoer uden at gøre det vektorbaseret.

Dertil mener jeg suverænt, at Adobe Illustrator er det suverænt bedste program, men da der nu blev spurgt efter gratis, så må løsningen, som foreslået i tidligere indlæg, være Inkcsape

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

csacsa:

Hejsa,

Jeg skal udarbejde et logo. Er der nogen der kan anbefale et godt (gratis) program til dette?

Som foreslået inkscape, så dit logo bliver vectoriseret. Og ellers er der et par andre alternativer HER

PS! Hvis du ikke orker eller har tid til, at sætte dig ind i disse programmer kan jeg da ikke lade være med, at promovere mig selv:

Normalt tager jeg kr. 1000,- for et logo, men kører pt. ½ pris for Amino´er. Dette indeholder alle de korrektioner og forslag man ønsker. Leveres i alle de filformater og størrelser man ønsker.

Og så er der "No cure - no pay", forstået på den måde, at hvis du efter flere forslag stadig ikke synes jeg rammer noget du kan lide, så stopper vi bare uden du betaler - og vi er lige gode venner af den grund.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Dertil mener jeg suverænt, at Adobe Illustrator er det suverænt bedste program, men da der nu blev spurgt efter gratis, så må løsningen, som foreslået i tidligere indlæg, være Inkcsape

Illustrator kan testes i 30 dage, så hvis spørger bare skal bruge det én gang, er det en mulighed. Men kender man ikke programerne, vil jeg anbefale at få lavet et logo, hos nogen der har den fornødne know-how.

MVH

Thomas

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også anbefale GIMP, skal logoet bruges på hjemmesider eller til tryksager man selv skal printe er der ikke behov for vektorgrafik imo.

Inkasso- inkasso

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altid en god idé at bruge vektorgrafik, da et bitmap logo ikke kan bruges i mange sammenhænge. Skal du f.eks. have broderet logo på tøj, tryk på lightere, kuglepenne osv. så skal de bruge et vektorlogo.

Jeg ville aldrig nogensinde lave et logo i bitmap - man kan ligeså godt lave det ordentligt første gang :-)

MVH

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Tusind tak for alle jeres forslag! Jeg har forsøgt mig med Gimp, men jeg synes ik rigtig det funger, så nu vil jeg prøve med Inkscape. Hvis det driller for meget, så vil jeg gerne have mulighed for at vende tilbage til dig Brian, for det er da et tilbud der vil noget :)) Det er et forholdsvis simpelt logo, men da jeg er novice, så kan selv de simpleste ting virke kompliceret i starten ;)

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have et logo ude i byen kan jeg også anbefale 99designs.com, der er nogle virkelig dygtige designere imellem, og priserne er helt i bund.

Inkasso- inkasso

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)