Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Møde med kunde - interessentskab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Jeg er den ene part i et interessentskab.

Er der nogle generelle retningslinjer ifbm. hvad jeg kan tillade mig, såfremt jeg ønsker at invitere en kunde ud på en middag? Er der nogen tommelfingerregler omkring hvor mange penge, som jeg må bruge på det?

Umiddelbart har jeg tænkt mig at invitere en af vores kunder ud på en middag, hvor vi skal drøfte næste fase i et større projekt. 

På forhånd tak for hjælpen,

AFI

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

AFI:
Er der nogle generelle retningslinjer ifbm. hvad jeg kan tillade mig, såfremt jeg ønsker at invitere en kunde ud på en middag? Er der nogen tommelfingerregler omkring hvor mange penge, som jeg må bruge på det?

Når du nævner selskabsformen i overskriften, så formoder jeg at det er i forhold til dine medejere du spørger.

Der er ingen generelle retningslinier, den eneste jeg kender er at det skal være rimeligt :-)
Rimeligt skal I så selv definere i virksomheden.

Håber det hjælper
/Brian 

Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar!

Grunden til at jeg nævner, at det er et interessentskab, er, at jeg mener at have hørt noget om, at repræsentation i enkeltmandsvirksomheder/interessentskaber ikke bliver set så godt på af SKAT. Eller i hvert fald, at man skal træde varsomt.

Den anden part i interessentskabet er indforstået med, at jeg inviterer kunden ud :)

Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

AFI:

Grunden til at jeg nævner, at det er et interessentskab, er, at jeg mener at have hørt noget om, at repræsentation i enkeltmandsvirksomheder/interessentskaber ikke bliver set så godt på af SKAT. Eller i hvert fald, at man skal træde varsomt.

Den anden part i interessentskabet er indforstået med, at jeg inviterer kunden ud :)

Der er normalt ingen problemer i at invitere på forretnings møde inkl. middag. Du skal blot huske at skrive det på billaget hvilke firma og person du har haft med.

Det kan være der bliver et problem, hvis det er en gang om ugen...

Ulrik...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)