Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Microsoft 2007 - hvem kan tilbyde til Microsoft Office pro. 2007 til 8 computere på vores kontor?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja....? Hvem kan tilbyde til Microsoft Office pro. 2007 til 8 computere på vores kontor? Det behøver ikke være pro edition.

Folk her på amino.dk ved jeg betaler kontant når jeg får det rigtige tilbud!

- Ingen crack version ;)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej :)

Der er mange som gerne vil sælge dig MS Office 2007, her er en liste: )

http://www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=174&Parent=6&Sort=&Gallery=&Producent=360&Rating=0&Max=&Soegeord=&Submit.x=24&Submit.y=10&Equal152=&Equal190=&Equal215=


Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Havde håbet på der var nogle fra amino.dk der havde et godt tilbud...
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Er bange for at der ikke er de store muligheder for at gøre det billigere, når det ikke er flere licencer der er tale om... Blot et gæt, handler ikke med software...
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-04-2007 14:09:35
Forfatter: lojmann
Er bange for at der ikke er de store muligheder for at gøre det billigere, når det ikke er flere licencer der er tale om... Blot et gæt, handler ikke med software...

Jeg havde engang adgang til at købe bl.a. MS software engros, hvilket der ikke var særlig meget spænding over... typisk kan de købes ca. 100,- billigere end billigste tilbud på edbpriser.dk kan komme med.
Standardsoftware og hardware er der typisk ikke meget fortjeneste på, så det er derfor næsten altid umuligt at hente rabatter...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej jeg kan give dig et tilbud du ikke kan afvise :)


 


Office Home/ Student, den indeholder: Word 2007, Exel 2007, Power Point og On note 2007 til 999,- ekskl. moms


Office small business det samme som forrige men der er Outlook med den får du til 3300,- ekskl. moms


Office pro 2007, her er der Access 2007, Publisher 2007 og Outlook er udvidet den får du til 3500,-  ekskl. moms


 


Dette er Amino priser.



www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Jeg for en lige en ven til at undersøge dette om han kan få en god pris, men hvilken udgave er du mest til basic, mellem, eller den største udgave!

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-04-2007 18:43:49
Forfatter: itgiganten.com - Alt i IT udstyr

Hej jeg kan give dig et tilbud du ikke kan afvise :)



Office Home/ Student, den indeholder: Word 2007, Exel 2007, Power Point og On note 2007 til 999,- ekskl. moms


Office small business det samme som forrige men der er Outlook med den får du til 3300,- ekskl. moms


Office pro 2007, her er der Access 2007, Publisher 2007 og Outlook er udvidet den får du til 3500,- ekskl. moms



Dette er Amino priser.





Så du linket til edbpriser, er dit så ikke lidt højt sat?

// Jesper Skov

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-04-2007 21:46:25
Forfatter: Change
Hej,


Jeg for en lige en ven til at undersøge dette om han kan få en god pris, men hvilken udgave er du mest til basic, mellem, eller den største udgave!



Hej, tror vist godt lige jeg kan tillade mig at svare på dit spørgsmål, selvom det nok ikke var rettet mod mig.

Se indholdet af pakkerne, hvorefter du skal gøre op med dig selv hvad i skal bruge. Til studiebrug er den første og billigste nok udemærket, da der er de vigtigste programmer (word, excel, power point og onenot). Derimod får du også Access og publisher (som er god til invitationer, indbydelser og meget andet) med i pro-pakken. Så alt i alt er det nok et spørgsmål om behov og pengepung.

// Jesper Skov

 

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-04-2007 21:46:25
Forfatter: Change
Hej,


Jeg for en lige en ven til at undersøge dette om han kan få en god pris, men hvilken udgave er du mest til basic, mellem, eller den største udgave!



Jeg vil stærkt fraråde at handle med Sebastian Laursen (aka: Change), da han er en fusker.
Han bestilte i februar måned noget logodesign hos mig, som vi sendte til ham. Efterfølgende kunne vi ikke komme i kontakt med ham, hverken på email eller tlf. eller på Amino.... Og vi har stadig ikke hørt fra ham eller set noget til de penge han skylder os for den sags skyld.

Så bare lige en advarsel fra min side..... Pas på ham, Sebastian (Change)... Han er skrupelløs.

Mvh. Mikkel Johansen
InMedia Reklamebureau

www.inmedia.dk


PS:
Sebastian, hvis du læser dette, vil vi endnu en gang bede dig kontakte os, selvom det sansynligvis ikke sker.


Side 1 ud af 2 (13 indlæg)