Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg hurtigst indekseret mine sider?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ja vigtigt heden i når første er i gang og har fået lidt links er metoden at finde måden at blive mere aktive egen siden 

Have plads er vigtigt

have viden om emmet

Få lidt links til det alle samme

Få et spredt unikt indhold om emmet

vis laver unikke videoer og gode billeder hjælper det også alt muligt spredt giver

husk vis har video lad video ligge egen side og få folk ind på din side og linke til dem for det dig ejer det hele

Giv vildere og få nye ideer hver dag hvordan du kan videre formidle ekstra viden , det er passion at være iværksættere , husk du må aldrig stoppe din side kan også blive crawlet hver time vis jeg ændre titlen på min side er den nogle timer efter ses på google 

vis blogger egen side ses det på google da siden er tilmeldt gode rss steder bl.a. amino.dk men også andre gode steder søge på google

når første du er i gang kan man ikke stoppe for det er sjovt at videre formidle viden som iværksættere

her er oveni lidt tips   http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 

spørg endelige her inden på forummet gerne en gang for meget end for lidt for alle er så hjælp some på et iværksættere forum , det er så dejligt at læse andres viden , det giver en glæde som iværksættere især vis man også kan hjælpe en anden iværksættere i gang

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Linda & Jesper.

Tak

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)