Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino solgt

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære venner

 

Jeg har som bekendt drevet Amino i 2 år og det har været super gode, men også hårde år.
I de 2 år er der skrevet mere end 100.000 indlæg og i marts måned besøgte 53.000 forskellige iværksættere Amino og de så på 768.000 sider, så det er et stort ansvar der ligger på mine skuldre.
Da min tid er knap og Amino efterhånden er vokset mig over hovedet, har jeg valgt at finde et nyt hjem til Amino.
I fredags sluttede forhandlingerne med Dagbladet Børsen og de overtager ejerskab og drift af Amino efter påske.

Børsen har lovet mig at der ikke vil ske de store ændringer. Amino vil natuvligvis få nyt design og en lidt mere stringent styring, men det skader vel heller ikke.

I skal alle have tusind tak for jeres store indsats og jeg vil da kigge ind en gang i mellem.

Ha'' det super!

Dbh Martin

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Haha! Din abekat; APRILSNAR!!!
 

 

MVH


Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Børsen har lovet mig at der ikke vil ske de store ændringer. Amino vil natuvligvis få nyt design og en lidt mere stringent styring, men det skader vel heller ikke.

Det ville bestemt ikke skade vi fik et par få regler ;) Selvom det er 1. april

Tilmeldt 28. Nov 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

Ja man skal jo slå til det ved det rigtige tilbud, og samtidig er det jo det helt rigtige at stoppe mens legen er god.

Tak for et fantastisk engagement, som du har lagt i dette site. Det har været til stor inspiration for mig at følge med i diverse debatter af relevant karakter.

Amino har været medvirkende årsag til, at World Connections i dag har endnu større succes med vores telerådgivningskoncept for de største virksomheder i bl.a. Danmark.

Med venlig hilsen
www.worldconnections.dk
Jimmy Barbo

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-04-2007 08:17:31 Forfatter: Jimmyz Hej Martin,
Amino har været medvirkende årsag til, at World Connections i dag har endnu større succes med vores telerådgivningskoncept for de største virksomheder i bl.a. Danmark.


Er det også en aprilsnar....?
JUST KIDDING, men den lå altså lige til højrebenet....!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 28. Nov 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :
hehe.. jeg tror, jeg lige skal vågne.. måske ser verden anderledes ud, når vi når til den 2. april..

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-04-2007 08:00:36
Forfatter:Martin Thorborg
lidt mere stringent styring, men det skader vel heller ikke.



Såvidt jeg har hørt fra mine kilder ved Børsen, omfatter det blandt andet at; folk med en signatur på over 125 linjer, fremover bliver stillet op på det nærmeste torv og banket med en våd udgave af Børsen :p

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Haha... Nice try, Martin!

Den slags er insider-viden, og skal offentliggøres via Fondsbørsen...

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-04-2007 09:22:19 Forfatter: meJensen
Haha... Nice try, Martin!

Den slags er insider-viden, og skal offentliggøres via Fondsbørsen...



Martin har måske været på weekend-seminar med Riskær; "Sådan gør man - selvom man ikke må!" og lært nogle tricks jo....haha ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-04-2007 08:38:11
Forfatter: Tommy
Dato: 01-04-2007 08:00:36
Forfatter:Martin Thorborg
lidt mere stringent styring, men det skader vel heller ikke.



Såvidt jeg har hørt fra mine kilder ved Børsen, omfatter det blandt andet at; folk med en signatur på over 125 linjer, fremover bliver stillet op på det nærmeste torv og banket med en våd udgave af Børsen :p



Uha.. Det lyder da bestemt ikke rart .. Må vi høre hvem din kilde er ? .. Og i så fald, er den virkelig pålidelig ?..

(hehe)

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)