Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kundekartotek og faktura

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er der nogen der ved eller kender hvor man kan købe et komplet system til mit lille firma. Vi er 5 ansatte og jeg syntes at jeg bruger alt alt for meget tid på planlægning og kontor arbejde, ville hellere have flere timer ude i marken.

Jeg vil gerne have et program som jeg kan have alle kunder og hvad de skal have lavet de forskellige uger og et eller andet nemt system hvor der automatisk bliver lavet faktura og bliver bogført, så alt ligger et sted. Håber i forstår hvad jeg mener :-)

Eks.

Kunde. Peter A/S , adresse, postnummer, telefon nummer.

Uge 1, man, ons, fredag... det og det skal laves (beregnet tid)

uge 2, det og det osv.

Sådan at alt vil blive lagt ind og hver uge kan man printe en seddel ud til hver medarbejder, hvor de har alle deres arbejdsopgaver så den måske selv kan regne 37 timer ud, eller noget i den retning

Håber måske at der er nogen der kan hjælpe eller ved hvad sådan et program koster.

 

På forhånd tak

Johnny

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny

Arbejder du med Microsoft Office? Det meste ville kunne konstrueres heri og automatiseres via VBA (Visual Basic for Applications) programmeringssproget.

Se evt. www.supertekst-it.dk - kontakt mig evt. direkte

Mvh

Peter Braagaard

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny,

Det lyder næsten som om du sælger "timer"? Hvis dette er tilfældet, så har e-conomic som er et regnskabssystem online et ganske udemærket time/sagstyringssystem og det fede er at der en app til både iPhone og Android (såvidt jeg ved -har kun selv iPhone udgaven!) - hvilket betyder at dine sælgere kunne registrere sig i marken.

Min virksomhed har selv brugt e-conomic siden vi startede i 2008 og er glade for systemet.. Der findes også alternativer til dem - flere af dem reklamerer her på Amino - men det er vel kun et spørgsmål om lige at kigge ind under overfladen. 

E-conomic tlibyder også gratis bruger kurser, som jeg selv har deltaget i - nede på jorden, men alligevel et højt vidensniveau.

Hvis du har brug for "mere", så tilbyder e-conomic også API'er, så du kan integrere e-conomic i andre IT systemer.. Har du brug for integration til andre systemer, kan mit ene firma - Little Green Orange muligvis hjælpe. Vi udvikler IT-løsninger i Indien og integrerer bl.a. til E-conomic...

God fornøjelse,

Morten Reitoft
28 43 49 96 

Trykcentret - T|Post - Copenhagen Paper - Little Green Orange

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)