Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskinekonsulent søges!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg har 2 ting på hjertet:

1. Er der nogle åbentlyse ting vi kan gøre bedre
søgemaskinemæssigt med Slavehandel.dk?

2. Jeg søger også en søgemaskine konsulent som kan hjælpe mig
med at få os højere op på google på et bestemt søgeord.

Du kan evt. sende mig dine referencer og priser. Ydermere
bidrager jeg selvf. med den gode omtale :)



På forhånd tak

Slavehandel.dk er alle de små jobs samlet på et sted. Få hjælp til ALT.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

På forsiden, hvor det er nemmest at komme op på et søgeord, hedder jeres title tag: "Forside slavehandel". Hvad er jeres primære søgeord?

Brug jeres primære søgeord i titlen, og skriv så en intro tekst over alt indholdet på forsiden om hvad siden drejer sig om. Det er godt for både brugere og søgemaskiner.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

-> Seo Lex, det må være vejen frem Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

StefanPatti:

Hej Aminoer

Jeg har 2 ting på hjertet:

1. Er der nogle åbentlyse ting vi kan gøre bedre
søgemaskinemæssigt med Slavehandel.dk?

2. Jeg søger også en søgemaskine konsulent som kan hjælpe mig
med at få os højere op på google på et bestemt søgeord.

Du kan evt. sende mig dine referencer og priser. Ydermere
bidrager jeg selvf. med den gode omtale :)



På forhånd tak

I kan gøre så at når man klikker på kortet, at den bliver ved med at være rød der hvor man har klikket. Man opdager ikke at der sker noget. Og måske kun lade folk vælge kategori når de har valgt område (skul dem indtil der er klikket).  Så vil det også være en god ide at kunne vælge hele landet.

*ps, ved godt det ikke har noget med søgemaskine at gøre, men skriver det alligevel :))

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim, vi, www.eneret.dk kan hjælpe dig, du kan selv teste hvordan vi, www.eneret.dk bliver fundet af Google ved at søge på patent, københavn, opfindelse, opfinder, særligt hvis du kombinerer disse ord er vi på side 1. Www.eneret.dk er optimeret ved brug af et CMS modul
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Mogens:
Hej Kim, vi, www.eneret.dk kan hjælpe dig

Arbejder du selv med SEO?

Måske skulle I holde jer til patentrådgivning i stedet for at ville rådgive omkring SEO. 

Jeres titel starter med ***** på SAMTLIGE sider - Det virker ikke super godt, i forhold til Google (Medmindre i vil findes på *****)

Et CMS er ikke garanti for SEO-forbedringer, tvært imod så skaber mange CMS'er DC. Man behøver ikke skifte til et CMS for at få gode resultater i Google.

I virker meget opsatte på at fremhæve søgeord på jeres side. Er det noget du har læst skulle virke på Google? Bevares det gør det også, men i overdrevet brug der ødelægger det brugervenligheden.

Du skriver at i findes på ord som "patent" i på dette søgeord ligger nummer 14. Faktum er bare at rigtig mange kunder ikke ser side 2 i en søgning, hvis der ligger gode resultater på side 1. (Her ved jeg dog ikke om i lige er begyndt at arbejde med SEO, og derfor ikke har nået side 1 endnu)

Men det kan selvfølgelig godt være, at du har nogle gode referencer. Og at du derfor er relevant overfor trådstarteren. Jeg synes bare der er ved at være lidt for mange der vil tilbyde SEO hjælp på Amino. Jeg mener bare, du ser heller ikke mig tilbyde korrektur. Bare fordi at jeg kan finde ud af at skrive, nogenlunde fejlfrit. 

Og nej, jeg sælger ikke selv SEO. 

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mogens:
Hej Kim, vi, www.eneret.dk kan hjælpe dig, du kan selv teste hvordan vi, www.eneret.dk bliver fundet af Google ved at søge på patent, københavn, opfindelse, opfinder, særligt hvis du kombinerer disse ord er vi på side 1. Www.eneret.dk er optimeret ved brug af et CMS modul

Stop, stop, stop for et lo...svar. Det kan være at jeg allerede efter et halvt tusinde indlæg er ved at være for træt af velvilligt at svare på spørgsmål, men hvordan kan man tillade sig at poste denne??? (og ja, jeg bruger sjældent mere end 3 ??? eller 3 !!! ---- alene fordi det er at over-undestrege sin pointe)...but how???

@trådstarter: brug en af følgende; 

Og hvis ikke du vælger en af ovenstående, så SKAL du SELV afse tid til at undersøge hvem der ellers kan kan bruges; hvilket som minimum indebærer at du læser adskillige ældre indlæg her på amino.dk.

@Mark MK tak for et ganske udemærket svar i tråden.

/JG

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Martin :

-> Seo Lex, det må være vejen frem Yes

Det mener du vel ikke?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)