Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave undervisningsmateriale - antal udprint?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har udviklet en del undervisningsmateriale jeg ønsker at sælger via pdf, men ville egentlig gerne kunne sætte antal print på. Kender nogen noget software der kan det?, jeg mindes at Martin Thorborgs bog havde den max grænse.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Trille:

Jeg har udviklet en del undervisningsmateriale jeg ønsker at sælger via pdf, men ville egentlig gerne kunne sætte antal print på. Kender nogen noget software der kan det?, jeg mindes at Martin Thorborgs bog havde den max grænse.

Mener at du kan sætte den i acrobaten.. Men hvis det kan printes fra en PDF, så kan det også meget nemt og billigt kopieres - eller indskannes.

Og til de mere tekniske, så kan man for omkring $10 på Google, finde et program, som åbner den lås på din PDF. Så du kan måske nok godt sætte nogle begræsninger på PDF'en - men i praksis kan du ikke gøre en skid, udover at fraskrive dig det.

Alternativt, skal du kun vise materialet på nettet, i en ikke udskrivbar tilstand, og så tage imod ordre, hvor et trykkeri, printer det efter behov. Kan sagtens henvise dig til de rette mennesker, hvis du er intresseret i den slags løsning :)

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:
Alternativt, skal du kun vise materialet på nettet, i en ikke udskrivbar tilstand, og så tage imod ordre, hvor et trykkeri, printer det efter behov.

Så kan de vel også kopiere det Smile

Tror du må indse at du ikke kan forhindre ulovlig kopiering.
Tag god pris ud fra at materialet bliver kopieret X-antal gange, og glæd dig så over at de er med til at udbrede kendskabet til dig, og måske skaffe dig nye kunder.

Finn

PS der findes systemer hvor der automatisk indsættes kundens navn i materialet. Det kan måske begrænse det lidt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan løse problemet ved at sælge skoleaftaler.

Det kan være ved betaling pr. Årselev.

Eller ved at dele skolerne op i forskellige kategorier.

Lille skole koster xxxx pr år
Mellem skole kostede xxxx pr år
Stor skole koster xxxx pr år

Indgås en aftale må skolen printe og kopiere frit til skolens elever.

Mvh
Lars Kristensen
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Finn nævner kan du evt. indsætte kundens navn i PDFen. De PDFer jeg køber har tit mit navn og meail neders på hver side.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)