Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstilling af tekst og billeder på hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Jeg har ved at omstrukturere på min side og har i den forbindelse fået en helt masse nye undersider. Hele ideen har jeg tyvstjålet fra www.smartguy.dk 

Når man er på produktsiden så vises der en lodret produktmenu. Når man så via den øverste vandrette menu bevæger sig over på en informations side, så vises der istedet for en lodret informations menu. Det er samme princip på min side. Når du i webshoppen kigger på produkter, så er der i venstre side en produkt menu... Når du så bevæger dig ind på en informationsside fordi du søger svar på noget, så kommer der en informationsmenu ude til højre, og produktmenuen forsvinder. Synes selv det er smart.

Problemet er dog at det har skabt en helt masse nye informations sider. Det er såmen ikke problemet i sig selv snarer tværtimod. Problemet er at jeg er elendig til at stille tekst op på en pæn måde, og nu har en helt masse nye sider jeg skal fylde med indhold. Jeg ved ikke om jeg er for selvkritisk, men synes altid at mine sider bliver en helt tom side, med et billede og så en lang tekst. Det kunne måske gøres mere overskueligt og pænere. Hvad siger i til den første side jeg har lavet?

Her er forsiden til det nye koncept. www.futuresoldier.dk/information

og her er selve siden jeg snakker om mht. opstilling  www.futuresoldier.dk/ombytning-reklamation-rma

Håber virkelig at folk gider komme med deres mening, og evt forslag til forbedring

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der kan hjælpe? Hvis ikke med råd, så opstilling af alle siderne mod betaling..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)