Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Panda rullet ud i Danmark - Dine erfaringer?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ikke ud til at jeg er ramt overhovedet, men jeg tør ikke glæde mig endnu.

Jeg tror godt det kan ændre sig for os alle over de næste par uge, men lige pt. ser det faktisk ud til at nogle af mine sites er steget lidt. Det kan være at pandaen er "mindre" end vi regner med. Vi har alle været frygteligt bange og de fleste af os har lave ændringer på vores websites, så jeg tror Google har opnået det de gerne vil, nemlig at folk tænker over kvaliteten af deres websites.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Den Teori har jeg også haft oppe og vende... Nu er det første uge efter "sommerperioden", så jeg tror man skal passe på med at konkludere for meget "positivt pga panda opdateringen"...

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Dele af "Pandaen" har da været rullet ud i længe?

Ikke i Danmark, men danske sites kan ha' lidt indirekte under udrulningen i USA, hvis de eksempelvis har skaffet en del links via article marketing. Det gælder naturligvis i flere led.

Husk at tjekke hvornår Google's cache sidst er opdateret. Hvis den er opdateret tidligere end d. 13/8, har I formentlig ikke set den endelige betydning af udrulningen endnu.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse H. Kristiansen:
Husk at tjekke hvornår Google's cache sidst er opdateret. Hvis den er opdateret tidligere end d. 13/8, har I formentlig ikke set den endelige betydning af udrulningen endnu.
Et site kan sagtens blive både blive rangeret op og ned, påvirket af forskellige ting og sager, selvom Google cache endnu ikke vises opdateret. Der kan i manges tilfælde gå op til 14 dage og mere før cachen vises.

et godt eksempel er flere tests hvor jeg optimerede på nogle forskellige ord, på et testsite, Jeg kunne se hvornår Google kom forbi hjemmesiden, og så snart Google havde været forbi hjemmesiden, kunne man også blive fundet og rangere godt på de ord. Men Google opdaterede ikke cachen, eller rettere viste ikke at den havde været forbi, før 13 dage efter.

Ud over det har Google jo typisk allerede noget data fra en hjemmeside at gå ud fra.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Et site kan sagtens blive både blive rangeret op og ned, påvirket af forskellige ting og sager, selvom Google cache endnu ikke vises opdateret.

Sandt. Seneste opdatering er ikke nødvendigvis ensbetydende med at Google var forbi senest på den dato. Skal man have et klart billede af det, må man forbi sin server log eller eventuelt analyseredskab, hvis det er sat korrekt op.

Det ændrer dog ikke på, at det for manges vedkommende er for tidligt at bedømme om deres sider er - eller vil blive - ramt af den kære Panda.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse H. Kristiansen:
Det ændrer dog ikke på, at det for manges vedkommende er for tidligt at bedømme om deres sider er - eller vil blive - ramt af den kære Panda.
Jep, det er korrekt, men det var nu heller ikke det jeg påpegede i det du skrev ;)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse H. Kristiansen:
Det ændrer dog ikke på, at det for manges vedkommende er for tidligt at bedømme om deres sider er - eller vil blive - ramt af den kære Panda.

De skriver konkret at algoritme ændringerne (panda) vil træde i kræft den dato. Det burde også give en synlig effekt fra den dato.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse H. Kristiansen:

Fashion-Seller:
Dele af "Pandaen" har da været rullet ud i længe?

Ikke i Danmark, men danske sites kan ha' lidt indirekte under udrulningen i USA, hvis de eksempelvis har skaffet en del links via article marketing. Det gælder naturligvis i flere led.

Husk at tjekke hvornår Google's cache sidst er opdateret. Hvis den er opdateret tidligere end d. 13/8, har I formentlig ikke set den endelige betydning af udrulningen endnu.

Det gør det også den gælder fra den dato på fleste sider amino.dk bliver google crawle næsten hver sekund andre blogs rimeligt besøgt bliver hver 3 sekund blogs der ikke findes næsten i google kan flere dage før google er fordi dem men det er jo heller interessante for de kan næsten ikke ligge længere nede.

husk derfor google cached er ikke den tid google var forbi siden ellers var indlæg ikke ud på google når man opdateret ens side så tag den cached med et gram salt 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
De skriver konkret at algoritme ændringerne (panda) vil træde i kræft den dato. Det burde også give en synlig effekt fra den dato.

Ja, for mange queries og sites vedkommende, men ikke nødvendigvis for alle.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Det gør det også den gælder fra den dato på fleste sider amino.dk bliver google crawle næsten hver sekund

Amino er et forum med pæn mængde autoritet, som får bunkevis af nyt indhold tilføjet konstant, hvorfor siden naturligvis bliver crawlet mere eller mindre konstant. Jeg har svært ved at se formålet med at sammenligne Amino.dk med den gængse amino-brugers webside eller blog. Herunder også din.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)