Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes til ny webshop

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Titler og tags på billeder derved en chance for de oveni findes i google billedet søgning.

interne links mere der videre formidler en viden , derved alle forklare ord , er der links videre der forklare det endnu bedre, dette giver indhold til siden der forklare om dine produkter endnu og bedre chance du findes bedre i søgemaskinerne.

titler h1- h2 overskrifter er der ikke en enkelt, dette giver overskuelighed.

Hvad er der i produkter lavet af står der ikke plastic og hvad er brugt til at gøre dem stød sikker vandtætte og hvad vejrer de.

Kontaktsiden øverste op igen med dit CVR nummer og telefon nummer det skaber man hurtigt ser de korte kontakt info og skaber troværdighed på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Den virker meget standard, lige på nær toppen. Prøv at lave lidt flere fede detaljer.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, og mange tak for god feedback, hvis i kigge igen på siden, har jeg lavet en del om.

Men lige et andet spørgsmål hvorfor vil i hoppe af som kunde?

Har oplevet en del kunder som ligger noget i kurven og bare smutter igen, nogen der ved hvorfor dette sker?

Mvh.

Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at se det med lidt ''blødere'' linjer, altså ikke så kantet....

Måske lidt en anden farve end grøn, fordi hvis du får det i en lidt nedtonet farve springer den grønne ''Bestil'' knap lidt bedre i øjnene... 

Så skal du tilgengæld have ros for en ellers rigtig flot side! Med fedt logo.

Ha' en god dag!

Daniel.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har tænkt på at lave bestil knappen om så der vil stå læg i indkøbskurven. Farven vil jeg nok også kigge på, nu du nævner det. ;)

Mange tak for feedback! :)

Mvh.

Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot af en 16årig!

 

Held og lykke med din webshop - jeg synes den er flot!

 

Med venlig hilsen

Linda

Find mere om mig på Linkedin 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke se prisen samme med transport når klikker bestil og hvad vis bestiller og ser prisen er højere end forvente er man tvunget til købe en vare som er dyrere end forvente , jeg tror hurtigere frem med priser samme med transport.

vare er billige og de koster tit det dobbelt end butikker da man skal købe for 200 kr. for at spare transport , men vare er rimelige billige så et større udvalg af vare vigtigt så folk ikke køber mini ordre og derved måske de enkel der køber betaler mere de går sikkert ind i en anden webshop for der kan de også købe batterier og nye mobil telefon så kommer de over de 200 kr 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville få integreret Paypal i en fart, eller ihvertfald få en aftale på internationale kort.

Jeg er ikke i besiddelse af et Dankort, og det gør at jeg smutter igen da jeg kan vælge anden forhandler der tager imod min betaling med det samme på Mastercard. Bankoverførsel er en dræber, da man efterhånden er vant til at modtage varen få dage efter.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet med at jeg ikke kan vise fragt på produkt siden er at fragten udregnes efter vægt.

Min billigste metode er 8kr som er maxi brev, kan jeg så godt skrive på min side fragt fra 8kr. selv om det bliver dyrere hvis en kunde har mere i kurven? Håber du kan følge mig.

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går i gang med det samme. :)

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)