Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis du er bedre end mig til Affiliate marketing, skal jeg bruge din hjælp!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Den sidste uges tid er forløbet med, at lave research til det vi kalder Affiliate Marketing. Jeg en ung knægt på de 20, som efterhånden har prøvet lidt af hvert, hvad der angår fritids- og studiejobs. Min grænse er nået og mine nuværende tidsressourcer udgør, at jeg for en stund ligger mine iværksætteri idéer/projekter på hylden.

Jeg søger en indtjening der kan erstatte et evt. fritidsjob, derfor er jeg begyndt at kigge på dette marked.

Iqmedier har accepteret min ansøgning og jeg er nu klar jeg at komme igang. Inden da har jeg nogle spørgsmål, som i kloge mennesker selvfølgelig kan være behjælpelige med...

Som jeg ser det, kan det gøres på to måder. Jeg laver en interessant guide (f.eks. for iPhone 4), på et domæne jeg køber. På siden laver jeg en one-click-blog og sammen med teksten prøver at lokke folket til at købe en iPhone gennem en Affiliate! Dvs. jeg bruger mit domæne som en "landing side", fra Facebook-annoncen.

Den anden metode er, hvor jeg finder en interessant Affiliate kampagne og prøver at sælge en iPhone 4 direkte gennem Facebook-annoncen, hvor den henviser til købewebstedet. Dermed har jeg ingen "landing-side".

Hvad er fordele og ulemper med disse 2 løsningsforslag, og hvilken burde jeg starte ud med?

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil lave Affiliate Marketing for at få mere tid, så er du gået forkert. Du skal regne med de første par måneder, før du kan få en acceptabel hyre hver måned, vil det nærmest være fuldtidsjob.

Men hvorfor ikke bare prøv at starte noget andet end Affiliate Marketing? Lav tekstforfatning, linkbuilding, seo, grafik eller noget helt andet.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christopher

Det jeg mente var, at jeg altid har være projekt iværksætter og har for nylig solgt mit daværende projekt. Mine nye idéer er ikke noget jeg kan få succes med ved siden af studierne, da de kræver for meget tid. 

Jeg har en opsparing bag mig nu som gør at jeg kan eksperimentere med ting som dette. Min motivation er indenfor dette lige nu så jeg leder ikke efter sidespor. Jeg leder efter en indtjening hjemmefra, der kan erstatte en fritidsjob.

Når først jeg har fået erfaringen og fremgangmåden rigtig, tager det ikke meget mere end ét par timer, at sætte landing sitet op fornuftigt, og efterfølgende en halv time om dagen til opdatering af billeder på facebook-annoncerne og ændring af tekst osv. osv.?

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nico,

Hvis du har benytter facebook til markedsføring af din affiliate side, kan jeg ikke hjælp dig. Da jeg ikke har nogen erfaring på dette punkt.

Men hvis men har styr over det, burde det kunne lade sig gøre.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)