Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til denne sides SEO - babygrupper.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle aminoer

Jeg har startet en side op http://www.babygrupper.dk - er der nogle der har gode råd til SEO optimering - jeg vil jo frygtelig gerne have "Mødregrupper" og "Mødregruppe" på forsiden af GOOGLE

vh Thomas

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO delen ved jeg ikke lige med, men faldt over at nogle af ordene i højre side stadig står på engelsk, hvoraf andre er oversat til dansk, det skal ihvertfald rettes, selvom det nu ikke lige har noget med SEO at gøre ;)

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig og tak, men det har været en kæmpe sprogpakke at oversætte

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas,

Din side er ret ny og har derfor brug for nogle links fra andre sider for at komme fremad i søgeresultaterne.

Som jeg ser det, bør du starte med at lægge en plan for, hvordan du kan få promoveret din side på nogle af de utallige fora m.m., der findes derude for gravide og småbørnsmødre. Det kan hurtigt give bagslag bare at vælte ind på de her fora og proklamere, at du nu har opfundet det bedste for småbørnsmødre siden engangsbleen - så der skal måske tænkes lidt kreativt. Måske sågar købe en smule annoncering.

I hvert fald er det noget, der kan virke, hvis du får omtale og links på de her fora m.m. - det kan både bidrage til SEO-delen, men det kan også give superrelevante direkte besøgende.

Derudover bør du overveje, hvilken former for indhold, du måske kan tilføre din hjemmeside, som andre vil have lyst til at linke til. Linkværdigt indhold gør dit SEO-arbejde lettere.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Og mht. selve siden, så kan du i hvert fald lægge ud med at få skrevet nogle unikke sidetitler i stedet for, at alt for mange sider har "mødregrupper" som sidetitel.

Læs evt. dette blogindlæg om sidetitler m.m.

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak det har du meget ret i, jeg er slet ikke begyndt med denne link juice endnu

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

En bi ting kan være når du laver url's at du så erstatter æøå med respektiv aeoa for at lave dine urls lettere forståelige når man ser dem på Google + for den smule seo der er at hente der :-)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville lave nogle struktur ændringer. Du linker med mødregrupper til henholdvis forsiden og en underside, fra alle dine sider. I opstartsfasen er det nemmest at kanalisere "værdien" til en side. Dvs generelt kan du gøre din menu struktur mere sigende for søgemaskinerne, ved at sørge for alle links med ankerteksten "mødregrupper" leder til en bestemt side.

I din artikel sektion kan du med fordel lave links i indholdet, til forskellige steder på din side. Jeg har ikke lige overblik over, om du har "mødregrupper" nævnt i nogle tekster, men hvis der er, kan du linke dem videre til den rigtige side. 

Det aller første link Google møder (på alle dine sider) er et link til Forsiden med ankerteksten "Forsiden". Det vil være bedre, hvis du kan få dit "Mødregruppe" link ind her. I øvrigt synes jeg at din side om mødregrupper egner sig bedre som forside. Lig din opret profil boks ud til højre, og lav en kortforklarende tekst i toppen over mulige mødregrupper. Suppler med et stort fedt søgefelt samt en "opret ny mødregruppe" knap. Hvis du vælger denne løsning kan du også benytte forsiden som mål for dit "mødregruppe" nøgleord.

Du kan lave en bedre integration af ordet mødregruppe i dit dynamiske indhold. Hvorfor hedder denne "Kerteminde kommune" og ikke "Mødregruppe i Kerteminde Kommune", eller denne "Hobro område" kunne lige så godt hedde "Hobros område mødregruppe".

Der er en MASSE ting du kan gøre, og meget mere end hvad jeg har nævnt her. 

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper og alle andre - mange tak for al feed bvack det er meget brugbart og jeg vil så småt gå igang med at få mødregrupper bedre synliggjort overfor http://www.babygrupper.dk :-)

Casper så mødes vi her igen - længe siden, du lavede en masse for mig for nogle år isden på http://www.ferieboligsiden.dk hvis du kan huske det :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)