Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Egne templates i Joomla - hvordan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Der findes jo mange templates til Joomlanettet - både dem der er gratis og koster penge.

Mit spørgsmål er, hvad hvis man selv ønsker at lave standard/egne templates - kræver de programmeringskundskaber, eller findes der programmer, hvor man kan lave/udvikle sådanne templates? - lidt ligesom man kan lave simple hjemmeside i YGWYS-programmerne.

Såfremt der findes sådanne programmer/værktøjer, hvilke kan I så anbefale, hvis man ønsker at starte fra bunden, men at benytter det bedste værktøj ?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo bruge Artisteer som er meget enkelt og nemt - det kræver stort set ingen færdigheder andet end evnen til at trykke med musen.

Prisen er så også at der hyppigt kan være problemer med dem, håbløsning navngivning af elementer, stærke begrænsninger og ringe skalering.

Men hvis du laver hobby sider osv. er det jo rigeligt fint :)

Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker at bruge det mest optimale, da det kan være dyrt at købe billigt. Og jeg vil gerne bruge tid på at sætte mig ind i det, hvis det lever op time mine krav.

Så søger valgmuligheder inden for de bedste muligheder...

Det betyder, at der findes programmer, hvor man kan lave sådanne ting - uden at skulle kunne kode?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja artisteer - men hvis du vil optimal, god og bedst så er det ikke Artisteer så er det HTML, CSS og PHP :)

Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, så udvikler man fra bunden - men også derfor mit spørgsmål var baseret inden for rammer der ikke krævede kodning. Du har jo til en hvis grad bekræftet der findes sådanne program(mer).

Der findes jo normalt også forkellige niveauer inden for brug af værktøjer - og søger jo et værktøj, hvor man ikke skal kunne leve med de fejl og mangler som du nævner.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)