Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af proff Facebookside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg overvejer at få et firma til at lave en proff Facebook side til min webshop. Den jeg har lige nu er denne www.facebook.com/lacarla.dk  og jeg vil gerne have en der er i stil med Star Tour med flot billede når man kommer ind og hvor der skal klikkes på SYNES OM for at komme videre ind. Samt relevante "undersider" præcist som Star Tour - 4-8 sider.

Her er Star Tours side eksempelvis:  http://www.facebook.com/startourdk

Kan nogen sige mig hvad en sådan side må koste at få lavet? Og måske endda anbefale nogen til arbejdet?

Tak på forhånd.

 

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Bigum kan lave det - pris omkring 8.000 kr. vil jeg tro.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janet,

Godt at høre at du vil have din Facebook side optimeret!

Jeg er villig til at tage opgaven op.Jeg har personligt lavet mange Facebook sider efterhånden, så jeg har referencerne i orden, hvis du vil se nogle.

Min normale pris for Facebook landing-pages er 1499 ekskl. moms - men alt efter hvad man vil have, kan prisen selvfølgelig ændre sig. Tag fat i mig via PM hvis du er interesserede i at høre mere :-)

Du må have et fortsat god dag.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sorø
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janet.

Vi laver landingpages fra ca. 1.500 og opefter. Men det du skal have lavet, er noget mere end "blot" en landingpage.

Jeg vil gerne give dig mit bud på, hvad du skal invester i sådan en facebook, som du beskriver.

Jeg kan forstå, at du meget nøje har overvejet, hvad det er du vil have, og hvordan du vil bruge din facebook side. Det er nemlig vigtigt, at man har gjort sig alle disse tanker.

Jeg vil ikke give en konkret pris uden at vi har talt mere uddybende om dine ønsker. Og så er jeg tilmed så hamrende "irriterende", at jeg kan finde på at stille alle de "dumme" spørgsmål, inden vi laver noget. Spørgsmål som "Hvorfor vil du lige have...", "Har du tænkt over..." osv. 

Du kan kontakte mig, hvis vi skal starte med at tage en uforpligtende snak (mere) Smile

Fortsat god dag 

Philip

facePEOPLE.dk

Tlf. 42 700 725

Fra København
Tilmeldt 28. May 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janet
 
Vi er i gang med lidt udvikling omkring Facebook. For at gøre det lidt i ”øjenhøjde”, har vi opfundet Web Sprutten Willy, som har sin hjemmesidehttp://www.web-sprutten.dk.
 
Du kan se det foreløbige resultat på http://www.facebook.com/pages/WebSprutten/#!/pages/WebSprutten/261991413826559.
 
Vi vil gerne give dig en god pris på din FB side, hvis vi også må bruge dig som reference.
 
Kig lidt på det, og vend gerne tilbage hvis du synes det ser fornuftigt ud.
 
Hilsen Brandt Factories

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Phillip,

There's something wrong with your link!

btw,  you using pictures of a samurai but your using the term ninja..

 

want to know more?

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)