Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årets konfirmationsgave

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Årets konfirmationsgave

Så er det snart ved at være konfirmationstid, og jeg vil derfor gerne præsentere jer for årets konfirmationsgave fra www.personalsales.dk .

De velkendte navnehalskæder fra Personalsales er nutidens mest moderne halskæder. Disse halskæder er lavet af 100 % massiv Sterling Sølv eller 14 karat guld. Her har du mulighed for at give en helt personlig gave til konfirmandinden. Halskæderne er utrolig eftertragtet af netop denne aldersgruppe. Jeg vil derfor gerne give jer aminoer en mulighed for at give et helt personlig og unikt smykke, som afspejler nutidens modetendenser her i Danmark.

Priser er som følgende:
Sterling Sølv                                              349,00 DKK.
Sterling Sølv med sten                                399,00 DKK.
14 karat guld 0,4 mm                                  699,00 DKK.
14 karat guld 0,8 mm                                  999,00 DKK.
14 karatguld 0,8 mm med sten                  1049,00 DKK

Mere information og billeder af halskæderne fremgår af vores hjemmesidewww.personalsales.dk


Vi har også andre moderne accessories på vores side, og du er velkommen til at kontakt os her på dette indlæg, eller på denne mail; personalsales.dk@hotmail.com hvis der skule være spørgsmål.


Mvh René Sørensen

Personalsales


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du eller andre har nogle gode ideer til en konfirmationsgave, så send en mail eller pm. Den liste jeg linker til mangler lidt yderligere inspiration :)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hørte under påskemiddagen med svigermutter at årets konfirmationsgave hit eftersigende er noget så helt ude i hampen som hotelophold til konfirmanden og dennes eventuelle kæreste....!

Hva´ er der nu galt med en cykel... musikanlæg... en blærbar?

Forhåbentlig ingenting..... hælder nu snarere til navnehalskæden til min niece, som skal kofirmeres sidste på måneden ;-)

MVH


Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)