Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Signatur

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Jeg har bedt Jacob om at kigge på det:-)

Mange hilsner
Camilla Thorborg

Amino support

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:

Ja, for jeg kan heller ikke redigere i min profil, den kommer også med fejlen max. 5 link, selvom jeg ikke har flere og ikke redigere i min signatur, men bare vil slår reklamer fra.

Du har seks links i din signatur. Det sjette er et links til FB som er "tomt".

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu på Ret-Profil-siden tilføjet at de 200 tegn er inkl. HTML.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 107
Fra  Cassiopeia Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:
Jeg har nu på Ret-Profil-siden tilføjet at de 200 tegn er inkl. HTML.

Okay, Super Smile

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Ulrich:

Jacob Rohde:
Jeg har nu på Ret-Profil-siden tilføjet at de 200 tegn er inkl. HTML.

Okay, Super Smile

Derudover så kigger vi på at gøre den mere forståelig for dødelige mennesker, for ja ingen fatter at det er med HTML, så det må vi lige få ændret.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej allesammen.

Hvis i vil rydde op i jeres signatur, så kan i trykke på HTML knappen, derefter slette alt, og så lave jeres signatur igen.

I kan risikere at have den fyldt op, på grund af at HTML stykker der ikke er blevet fjernet.

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 107
Fra  Cassiopeia Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:
Derudover så kigger vi på at gøre den mere forståelig for dødelige mennesker, for ja ingen fatter at det er med HTML, så det må vi lige få ændret.

Det nemmeste vil nok være at lave det om til 150-175 tegn og så glemme alt om at medregne html-kode. Jeg tror sgu ikke det gør den store forskel i salg af plus-abonnement, om html-kode medregnes eller ej. Udfordringen der, lægger nok mere i manglende værdiskabelse for jeres kunders forretning.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har intet med Plus at gøre, det er fordi Amino platformen er født med et møj system til signaturer og det er et større arbejde at lave det bedre. Men det må vi jo nok snart gøre...

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 107
Fra  Cassiopeia Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Det har intet med Plus at gøre, det er fordi Amino platformen er født med et møj system til signaturer og det er et større arbejde at lave det bedre. Men det må vi jo nok snart gøre...

De bedste hilsner

Martin

Nu var det ikke lige så meget møntet på selve det her med at lave en signatur. Jeg formulerede mig måske også lidt forkert.... Jeg ved godt i konstant forsøger at gøre det bedre, så det var som sådan ikke en decideret kritik af selve Amino. Smile

Jeg ved godt det var komplet off-topic, men jeg er sådan en lidt impulsiv fætter, så det jeg mente var, at der kunne laves nogle få design- og forretningsmæssige ændringer, der kunne gøre det mere attraktivt at være plusmedlem og samtidigt øge Aminos omsætning. For sådan som jeg ser det, så konceptet for plus-medlemsskab ikke kun hygge, vidensdeling, rabatter og chokolade, men også at øge kundernes forretning. Udfordringen lægger dog i at få fremhævet dette gennem site-designet, hvor kundernes værdiskabelse sådan som det er nu - lidt bliver lagt over i baggrunden, gennem at værdierne er gemt for dybt inde i sitet. Der bliver jeg personligt i tvivl om, om jeres core business, som jeg ser værende jeres betalende medlemmer - bliver ordentligt forretningsmæssigt udfoldet, sådan det bliver mere end attraktivt at være betalende medlem, gennem at der dannes ordentlig sammenspil (eller alignment) mellem Aminos forretning, kundernes forretning og de teknologiske initiativer, der skal understøtte det.

Okay, det blev vist mere end bare lidt off-topic Surprise Men jeg håber i kan bruge det. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, det havde jeg slet ikke set, så er hermed rettet.

Tusind tak for det....:)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)