Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad stiller man op med firmaer der har flere hjemmesider - Men det er det samme de tilbyder på alle sites?

Side 7 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 04:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man gør det bedre selv videre formidler sin side 

laver brand optimering på sine ord og giver det fuld energi som iværksættere , husk videre formidle dit produkt bedste og meste bredt for man har jo sin passion som iværksættere og det er være den bedste .

Tag dig samme og gør det bedre end de andre og giv aldrig op for man er iværksættere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 31. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 04:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne jo have copyright mærket på hver WEB side. Så kan i det mindste starte en retssag. Du kan også være glad for, at andre har fundet sin hjemmeside så god, at de vil kopiere den. Så spredes budskabet hurtigere. Så kunne du jo anvende nogle services, der får søgning på din konkurrerende hjemmeside til at pege ind på din hjemmeside.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Ast:
Du kunne jo have copyright mærket på hver WEB side. Så kan i det mindste starte en retssag.

Man behøver ikke skrive at man har copyright..

Er det i øvrigt den rigtige tråd du skriver i?

Tilmeldt 31. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode pointer Flemming Ast. Det med gensidig reference til keywords vil jeg huske. I mine tilfælde skyldes det at f.eks ISP der kører med eller uden safe mode on/of eller extended filenames forbudt og så er der jo .NET apps, der ikke kan køre under Linux, men meget godt under WAMP hvis man altså selv har serveren kørende lokalt i sit  LAN vel at mærke op til .NET 3.5

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke jurist, men jeg har igennem 30 år erfaret bl.a. som chef for Nokia, at copyright får konkurrenter til at tænke sig om 2 gange, før de forsøger at kopierer hjemmesider på design og indhold. Det kunne f.eks. stå på Index siden. 

Om det er den rigtige tråd! Tja hvis mine råd kan bruges, så er det jo fint.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fint, at du kan bruge mit input. Et par google annoncer på specielle søgeord er en metode, der ligeledes kan hjælpe. Men det koster pr. klik. Men du kan gå langt mere drastisk til værks og gennemtvinge om diregering til din hjemmeside. Det er der "nogle" der hjælper med i specielle grupper. Det er så nok ikke mere lovligt end de, der kopierer din hjemmeside.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Ast:
Du kunne jo have copyright mærket på hver WEB side. Så kan i det mindste starte en retssag.

Det kan man selvom der ikke står "copyright".

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
passion som iværksættere og det er være den bedste

Lige nøjagtigt Mikael...sådan har jeg det også;) Dejligt at være "gør det selv" og have fingeren på pulsen;) og når man så står lidt stille så henter vi gode råd her på Amino eller betaler en pålidelig SEO-ven...

BH

Lars

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er problemet, så længe de ikke snyder, mange varer på nettet er jo de samme med forskellige sælger sådan er det også hos tv, supermarkeder m.fl.  vi bestemmer jo selv hvad og hvor vi handler. 

Side 7 ud af 8 (80 indlæg)