Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad stiller man op med firmaer der har flere hjemmesider - Men det er det samme de tilbyder på alle sites?

Side 6 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Når kunden ringer, så er det stadigvæk Try, som de får fat i, men du har bare delt jeres services ud på en masse underafdelinger... På den måde er det lettere at brande sig, da du rammer en meget specifik målgruppe, og det er samtidig lettere at komme til tops i Google ;D

Det lyder som værd at arbejde videre med, TAK!

BH

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Bent Christensen:

Var det ikke netop det, der var emnet i Rabat i sin tid? At et firma i følge loven skal registrere alle binavne i CVR registret, så det er synligt, hvem der står bag?

Hej Bent, godt husket! Det er værd at få alle vinkler med...jeg mener nemlig heller ikke at man bare kan kalde sig for hvad som helst;) Vender tilbage når jeg har kontaktet SKAT!

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:
Det er en bedre ide i mine øjne at få andre undersider op sådan at man får en multiple listing på Google. Desuden kan man tilføje og optimere billeder,video og places hvis det er ekstra plads man gerne vil have. Det ser langt mere proff ud og så undgår man at skulle holde styr på flere websites.

Sådan har jeg egentlig altid også haft det;)

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Theis Brouer-Jensen:

Helt ærligt så er det vist bare noget du bilder dig selv ind for at retfærdiggøre at de andre er slemme og at du selv skal skal holde dig til kun en side. Det er også den nemmeste løsning Smile

Hvis det skulle være 100% legalt i forhold til hvad du skriver, så kunne det overordnede firma hedde "xxxxx gruppen". På den måde giver det ligesom sig selv at flere firmaer hører sammen.

Gad du ikke uddybe, Theis!  Jeg synes ikke der giver nogen mening i forhold til det jeg har skrevet til Jimi eller andre overhovedet...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

mikmira:

Tak Jimi;) Selv om vores forretninger lapper temmelig meget ind over hinanden, så kan jeg jo se på din ihærdighed at du satser meget på din afdeling for ejendomsservice. Det er rigtigt dejligt at se...det er altså ikke indenfor den gren jeg er særlig aktiv;)

Men jeg er også overbevist om at du gerne ville undgå at en fast kunde pludselig opdagede at du havde et andet navn på dine medarbejderes arbejdstøj!  Det er IKKE tillidsskabende...og det er HER jeg tror der er forskel på at have mange webshop-navne og så indenfor vores erhverv at føre den helt ud i livet;)

BH

Lars

Håber det hjælper når du kan se hvad jeg skrev det til Smile

Helt ærligt så er det vist bare noget du bilder dig selv ind for at retfærdiggøre at de andre er slemme og at du selv skal skal holde dig til kun en side. Det er også den nemmeste løsning Smile

Hvis det skulle være 100% legalt i forhold til hvad du skriver, så kunne det overordnede firma hedde "xxxxx gruppen". På den måde giver det ligesom sig selv at flere firmaer hører sammen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bent Christensen:

Var det ikke netop det, der var emnet i Rabat i sin tid? At et firma i følge loven skal registrere alle binavne i CVR registret, så det er synligt, hvem der står bag?

Jo det skal man... Men du kan sagtens kalde dig trappevaskeksperten.dk uden at det skal registreres som et binavn...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hillerød
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 49
Fra  DialogDesigneren Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mikmira:
jeg vil ikke have dårlig omtaleblandet ind i mit firmanavn efter 23 år i branchen;)

Hvis du har holdt 23 år io branchen, så vær glad for det.

Brug ikke tid og kræfter på at ærgre dig over diverse smartass-metoder.

Find ud af, hvorfor dine kunder sætter pris på dig og få dem til at fortælle om det - til dig og til andre kunder.

Det er ærligt, det er troværdigt, og du får meget mere ud af det end at spekulere over, hvordan smartass har opnået rank 2 og rank 3 på Google.

De har sandsynligvis brugt pisk på en SEO-konsulent og adwords-annoncer i lange baner.

Hvis jeg læser dit firma rigtigt, skal du ikke ha nye kunder i hele landet, men i dit lokalområde.

Det er din styrke. Du kan få den ene kunde til at anbefale dig til den anden - verdens ældste og verdens mest effektive markedsførings metode.

Don't worry - be happy!

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Appledash:

Find ud af, hvorfor dine kunder sætter pris på dig og få dem til at fortælle om det - til dig og til andre kunder.

Det er ærligt, det er troværdigt, og du får meget mere ud af det end at spekulere over, hvordan smartass har opnået rank 2 og rank 3 på Google.

De har sandsynligvis brugt pisk på en SEO-konsulent og adwords-annoncer i lange baner.

Hvis jeg læser dit firma rigtigt, skal du ikke ha nye kunder i hele landet, men i dit lokalområde.

Det var meget skarpt set;) Og lige de synergier som troværdig omtale og evt. en cross promotion aftale tror jeg vi alle kommer MEGET længere med på sigt...

TAK!

BH

Lars

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Jo det skal man... Men du kan sagtens kalde dig trappevaskeksperten.dk uden at det skal registreres som et binavn...

Tak for gode råd...det går grænsen sikkert;)
BH
Lars
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 03:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 3 ens hjemmesider, der laver det samme, men kører på forskellige apache-servere.

http://www.jawico.net

http://www.jawico.dk

http://www.kapacitetsregnskabet.dk 

så har jeg en hjemmeside på en Microsoft IIS server til et interface til e-conomic systemet

http://www.joebottler.dk

Jeg kan ikke se noget problem

LeifM 

Side 6 ud af 8 (80 indlæg)