Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad stiller man op med firmaer der har flere hjemmesider - Men det er det samme de tilbyder på alle sites?

Side 5 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig her, man kan bruge tid på at lave 100 semi gode sider, eller bruge den samme tid på kun en god side..

Der er jo sådan set ikke noget galt i at de opretter flere sider og det er ikke ulovligt. Hvis du mener at de ødelægger det for de andre, fordi du så mener at de har en fordel så skal du da bare også gøre det..

Jeg kan så ikke se fordelen, jo det kan jeg godt men der er jo også ulemper.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Carlsen:

Jannik Hansen:
3 ejer Oister..

Faktisk glimrende eksempel...

3 ejer ikke Oister, for Oister ER "Hi3G Danmark".

CVR-nummeret på Oisters hjemmeside er angivet således (http://oister.dk/Om-OiSTER/)

"OiSTER (Hi3G Denmark ApS)
Scandiagade 8, 5. sal
2450 København SV

CVR nr.: 26123445"

Og slår man det op på CVR.dk, lander man på Hi3G Denmark ApS.

Hvad der så kan undre er, at de tilsyneladende ikke har registreret Oister som binavn.

På samtlige af mine 3-regninger, står der Hi3G Denmark... :-)

3 - er et ekstra navn
Oister - er et ekstra navn

HI3G er selskabet der ejer al deres aktivitet..

:-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

min webshop:

Jeg er helt enig her, man kan bruge tid på at lave 100 semi gode sider, eller bruge den samme tid på kun en god side..

Der er jo sådan set ikke noget galt i at de opretter flere sider og det er ikke ulovligt. Hvis du mener at de ødelægger det for de andre, fordi du så mener at de har en fordel så skal du da bare også gøre det..

Jeg kan så ikke se fordelen, jo det kan jeg godt men der er jo også ulemper.

Det er fordel vis har flere brand 

Det er en ulempe bruger mere tid 

Det er en fordel man får videre sin viden mere bredt ud til bruger.

Det er en fordel du rammer budskabet ud flere .

vis ikke har flere ideer er det en ulempe for man kan ikke skrive det samme igen og igen.

kan både være fordele og ulemper men som iværksættere har man tit flere ideer i hovedet på en gang ,dem vil man gerne videre formidle , derfor lancere en ægte iværksættere alle sine ideer og tror på dem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har da også overvejet det, da min hjemmeside jo er bygget op omkring tømrer arbejde, specielt tagarbejde, også lige pludselig skulle indeholde murer arbejde også, nu har jeg jo  brugt flere år på at linkbuilde til domænet på tømrer relateret søgeord, og skulle lige pludselig overbevise Google om at den også skulle rangere på murer relateret søgeord, her ville det have været en fordel bare at starte ny hjemmeside op ved siden af, hvor murer arbejde også kunne få en plads helt fra forsiden af, men valgte i stedet for at lave en "underdel" på hjemmesiden til murer arbejde i stedet for, selvom det måske havde været nemmere bare at starte en mindre side op i stedet for.

Der er så mere arbejde i at holde det på samme side, men jeg er godt tilfreds med det er samlet, så kunder også kan se at vi også laver murer arbejde med egen murersvend ansat, dette havde de jo ikke kunne se hvis jeg holdt dette på anden side, ligeledes har jeg rykket vores maskine og materiel udlejning fra eget domæne over til hjemmesiden, og det har med lidt arbejde faktisk givet bedre placeringer end tidligere, pga. hjemmesidens troværdighed og linkprofil.

Ulempen er selvfølgelig at det er sværere at indtage flere pladser på side 1. med en hjemmeside, frem for med flere hjemmesider, men dette kan også klares med flere sider om samme emne, og så selvfølgelig linkbuilding til begge undersider om samme emne.

Men er selvfølgelig et noget større arbejde, end at koncentrere sig om god placering af en enkelt side på et givent søgeord.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:
Men din ihærdighed, skal du nok klare den :-)

Tak Jimi;) Selv om vores forretninger lapper temmelig meget ind over hinanden, så kan jeg jo se på din ihærdighed at du satser meget på din afdeling for ejendomsservice. Det er rigtigt dejligt at se...det er altså ikke indenfor den gren jeg er særlig aktiv;)

Men jeg er også overbevist om at du gerne ville undgå at en fast kunde pludselig opdagede at du havde et andet navn på dine medarbejderes arbejdstøj!  Det er IKKE tillidsskabende...og det er HER jeg tror der er forskel på at have mange webshop-navne og så indenfor vores erhverv at føre den helt ud i livet;)

BH

Lars

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan huske for nogle år siden, testede et TV2-program priser og service på låsesmede. Deres forsøgsperson låste sig selv ude gentagende gange, og ringede hver gang efter en ny låsesmed. 2 gange var det den samme person som kom i den samme bil, på trods af at det var forskellige selskaber som man kontaktede.

Som andre er inde på i tråden, er det en dårlig strategi som nystartet i en konkurrencepræget branche, at oprette 3-4 forskellige hjemmesider, som alle linkbuildes middelmådigt.

Sagen er dog en anden, hvis man allerede står stærkt i sit marked, og ejer 1. pladsen, på alle de vigtigste søgninger. Skal man så her være tilfreds med førstepladsen? Nej da! I sådanne tilfælde er det en god løsning, at oprette nye hjemmesider, for også at sætte sig på eksempelvis plads 2 og 3.

/ Emil

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mikmira:

Men jeg er også overbevist om at du gerne ville undgå at en fast kunde pludselig opdagede at du havde et andet navn på dine medarbejderes arbejdstøj!  Det er IKKE tillidsskabende...og det er HER jeg tror der er forskel på at have mange webshop-navne og så indenfor vores erhverv at føre den helt ud i livet;)

Du kan let vende situationen til din fordel også ;D

F.eks kalde firmaet Try, som det hedder nu, og så dele det op i små underafdelinger med hver deres speciale:

- Trappevask eksperten
- Gulvevask eksperten
- Rødvinsplet eksperten
- Økologisk rengørings eksperten
osv

Når kunden ringer, så er det stadigvæk Try, som de får fat i, men du har bare delt jeres services ud på en masse underafdelinger... På den måde er det lettere at brande sig, da du rammer en meget specifik målgruppe, og det er samtidig lettere at komme til tops i Google ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 17. Oct 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Var det ikke netop det, der var emnet i Rabat i sin tid? At et firma i følge loven skal registrere alle binavne i CVR registret, så det er synligt, hvem der står bag?

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:

Jeg kan huske for nogle år siden, testede et TV2-program priser og service på låsesmede. Deres forsøgsperson låste sig selv ude gentagende gange, og ringede hver gang efter en ny låsesmed. 2 gange var det den samme person som kom i den samme bil, på trods af at det var forskellige selskaber som man kontaktede.

Som andre er inde på i tråden, er det en dårlig strategi som nystartet i en konkurrencepræget branche, at oprette 3-4 forskellige hjemmesider, som alle linkbuildes middelmådigt.

Sagen er dog en anden, hvis man allerede står stærkt i sit marked, og ejer 1. pladsen, på alle de vigtigste søgninger. Skal man så her være tilfreds med førstepladsen? Nej da! I sådanne tilfælde er det en god løsning, at oprette nye hjemmesider, for også at sætte sig på eksempelvis plads 2 og 3.

/ Emil

Det er en bedre ide i mine øjne at få andre undersider op sådan at man får en multiple listing på Google. Desuden kan man tilføje og optimere billeder,video og places hvis det er ekstra plads man gerne vil have. Det ser langt mere proff ud og så undgår man at skulle holde styr på flere websites.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

mikmira:

Jimi Hove:
Men din ihærdighed, skal du nok klare den :-)

Tak Jimi;) Selv om vores forretninger lapper temmelig meget ind over hinanden, så kan jeg jo se på din ihærdighed at du satser meget på din afdeling for ejendomsservice. Det er rigtigt dejligt at se...det er altså ikke indenfor den gren jeg er særlig aktiv;)

Men jeg er også overbevist om at du gerne ville undgå at en fast kunde pludselig opdagede at du havde et andet navn på dine medarbejderes arbejdstøj!  Det er IKKE tillidsskabende...og det er HER jeg tror der er forskel på at have mange webshop-navne og så indenfor vores erhverv at føre den helt ud i livet;)

BH

Lars

Helt ærligt så er det vist bare noget du bilder dig selv ind for at retfærdiggøre at de andre er slemme og at du selv skal skal holde dig til kun en side. Det er også den nemmeste løsning Smile

Hvis det skulle være 100% legalt i forhold til hvad du skriver, så kunne det overordnede firma hedde "xxxxx gruppen". På den måde giver det ligesom sig selv at flere firmaer hører sammen.

Men hvis du vil lave noget i samme stil, så kan du lave sider til nogle bestemte niche områder inden for rengøring.

Trappevask, gulvvask, rengøring, vinduespudsning osv.

Side 5 ud af 8 (80 indlæg)