Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

udlandsk partner? cpr..?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 04:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har startet et firma med min partner, som er bosat i Tyrkiet. Min partner har intet cpr-nummer. Jeg har 2 spørgsmål:

1.

Vi vil købe en varevogn, men kan ikke få den finansieret, da min partner intet cpr-nummer har. Og er der et sted, hvor man kan få finansieret sådan noget som en nyopstartet virksomhed, selvom ens årsopgørelse ikke er så god, da man har været under uddannelse året før.

2.

Jeg ville bestille et shell-kort, men det var åbenbart ikke muligt, da min partner igen ikke har noget cpr-nummer, og det var åbenbart ikke muligt at kun køre den over mit navn, da de  skulle bruge cpr-numre på alle ejerne.

Nogle løsninger?

Tak på forhånd..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at spørge SKAT om din partner kan få et "skattepersonnummer"....

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

BD:
Hej jeg har startet et firma med min partner, som er bosat i Tyrkiet. Min partner har intet cpr-nummer

 

Hvad type virksomhed er i ved at starte ?

Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 03:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som I vil etablere "driftssted" i Danmark. Det betyder at din makker vil blive begrænset skattepligtig til Danmark. Der er ingen vej uden om at skaffe et  skattepersonummer.

/Henrik

Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen er det noget man bare kan få, når man beder om det? Han har fået et udlandsk personnummer af skat, da vi oprettede firmaet, men det er ikke nok.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)