Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg starte? Har kriterier :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er iværksætte driver webshop og lidt andet, ikke noget bemærkelses værdigt.

Men står i den situation, at jeg ikke synes jeg har mulighed for at starte det jeg rigtig gerne vil, men ville nok være bedre at starte noget jeg brænder for. Istedet for bare og forsøge at tjene penge?

Har altid drømt om, at have egen butik og fra jeg var lille har jeg solgt lidt på kræmmermarkeder osv. så noget firma med fysisk produkter er nok et krav.

Jeg har de senere år gerne ville være indkøber og er ved at tage uddanelse, forhåbenlig får jeg efter handelskolen en praktik plads som indkøber.

Men min drøm, er at drive egen b2b virksomhed eller b2c (så skal det være en butik).
- Pt. er min drøm at blive indkøber inden for møbelbranchen. Men kunne faktisk ligeså godt være noget andet, evt. hvor man køber det hjem og så man selv skal stå for samling af div. sager. Altså lille produktion. Giver mig bare mere når jeg selv fysisk skal give lidt :)

Min konklusion er jeg skal starte noget med indkøb af møbler eller noget andet, hvor jeg selv skal stå for lidt produktion. Er rigtig krejler, derfor elsker jeg da Ikea og Jysk fordi de har flotte design, men til gode priser. Men hvis jeg nu starter b2b med møbler, hvem ville så købe af mig? 

Nogle gode råd og forslag?

Mvh Lasse

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har jo ikke rigtig brug for en fysisk butik, hvis du skal sælge til B2B - så er det bedre med et kontor og lille showroom. Da der findes en del virksomheder, som sælger kontormøbler til B2B markedet, så skal du finde en niche - det kan være specielle møbler som skiller sig ud fra mængden. Det kan også være, at du har en freelance designer ansat, som kan hjælpe en virksomhed med at indrette og så bruge nogen af dine møbler i samme omgang.

Hvis du vil noget med møbler og det skal være seriøst, og ikke bare dårlige møbler fra IKEA - så kræver det at man rejser meget for at finde nye møbler. Du kan evt også lave en virksomhed, som designer møbler - ansat nogen unge designere som vil frem i verden og så kan du stå for, strategi, salg og markedsføring.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis ikke vi udlever vores drømme, så lever vi slet ikke, for så kan de blive til mareridt i stedet. brug noget tid på afklaring så kommer det til dig

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Men nu har jeg de andre projekter jeg ikke bare lige kan opgive, derfor jeg er meget i tvivl. Hvis jeg dropper dem og mister en masse?? Hvis nu jeg kan få dem solgt så det går, kan man sige det er fint, men har jeg så ikke andre planer er det lidt spild at sælge dem??

Skal jo have en plan, før jeg gør noget? Men er selv meget i tvivl hvad det koster, er jo stor projekt og har nok kun 15-25.000,- at starte op for?

Mvh Lasse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)