Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er forkellen i SEO venlige artikler og artikler til det trykte medie (avisen m.m.) ? Eller er det bare BLUFF det hele ?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er som undgangspunkt ikke den store forskel på SEO tekster og andre tekster. De skal jo alle løse den målsætning og ramme det publikum de er tiltænkt.

Online tekster skal gerne kunne fange opmærksomheden hurtigt i og med vi i snit bruger under 5 sekunder på at vurdere om en side er den rigtige eller trykke på 'tilbage' knappen i browseren. Det bør være første prioritet at fastholde besøgende på siden, ellers er det jo ligegyldigt at ligge nr.1 i Google.

Så er der nogen tekniske faktorer som kan gøre man placerer sig bedre. Title tagget er her det vigtigste, men har som sådan ikke noget med selve teksten at gøre. Det skader heller ikke at have sit søgeord i H1 overskriften og sådan er der flere ting.

Men vigtigere end det er det at artikel skribenten forstår emnet da Google bestemt er i stand til at vurdere relevansen af andre søgeord i forhold til et primært søgeord. Derfor dur det ikke med en artikel hvor søgeordet bare er proppet ind 4 gange, men resten af artiklen er rent fyldt. Jo dybere og mere relevant artiklen kan være, desto bedre, men det skal selvfølgelig også vejes op imod konvertering.

En klassisk fejl er at skrive tekster med for mange fagudtryk i forhold til hvad der søges efter. Det kan godt være kunderne søger efter noget 'forkert' men det må man rette sig efter.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

SmileHej alle !

                                                        YesForeløbig tak til jer alle for jeres bidrag.

Det er det der kan være så fantatisk ved Amino.

Jeg har ikke p.t. lige tid nu, men jeg vender tilbage snarest. vi håndværkere arbejder jo som bekendt andre steder end ved tastaturet.

Men jeg har mål med at tage en "samlet konklusion" her i løbet af et par dage.

Bl.a. afvisningsprocent i forhold til SEO tekster på de enkelte sider (hovedsider, blogs m.m.).

Dog vil jeg her ved denne her lejlighed fremtrække en enkelt i første omgang. Jeg synes simpelthen ikke han skal vente på sit skulderklap.

YesYesYes@ Hans jeg har "anmeldt" dit fantastiske bidrag til Amino, og bedt dem om at udnævne dit svar som dagens/ugens/månedens/årets bedste bidrag på Amino.

Det fortjener det simpelthen.

Men som sagt jeg vil vende tilbage med lidt bemærkninger som jeg ser på det som håndværker, og forhåbelig også hvordan jeg tror kommende kunder ser på netop min hjemmeside. På nuværende har jeg en forholdsvis definerbar kundetype. Og dermed ikke sagt end, at netop sproget m.m. kan rettes imod nye og andre segmenter. Har bl.a. fået denne i dag med søgeordet/sætningen: ”professionel opsætning af mønstret tapet ”. Derudover andre oplysninger kan konstateres som f.eks. bopælsadresse, erhverv m.m.som kan hentes i Google Analytic.

Ca. 90 % af min omsætning kommer fra "online verden". Dog har jeg igår konstateret, at jeg er gået fra PR 2 til 1 - SUK, men iflg. Demib og andre skal man ikke frygte, jeg bliver stadig fundet

Vi ”tales ved” og endnu engang tak til alle

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

YesYesYes@ Hans jeg har "anmeldt" dit fantastiske bidrag til Amino, og bedt dem om at udnævne dit svar som dagens/ugens/månedens/årets bedste bidrag på Amino.

Det fortjener det simpelthen.

Embarrassed *rødmer*

Venlig hilsen

Hans

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)