Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for at komme væk. (Flytter til London)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!.

Pga en masse private ting der er sket i mit liv det sidste stykke tid, har jeg valgt at flytte til London, Hvor min far bor..

Jeg har brug for at komme væk fra det hele her i Dk, og komme op at mit hul som jeg føler jeg sidder fast i her i landet.

Jeg har stadig min iværksætter lyst men jeg har brug for nye oplevelser og og nyt inspiration til livet ..

Jeg overvejer så småt , hvordan jeg kan tjene lidt håndøre derover, (Indtil jeg får lidt arbejde)
Jeg ved spil til div maskiner, er en del billigere end her i Dk, Og jeg ved at sportstøj er ekstrem billigt i forhold til her i landet.... Babyudstyr er også meget meget billigt i forhold til her...

MEN... er der nogle der kender sider, om hvordan og hvorledes reglerne er med videre salg til Dk?..

Tænkte på at smide annoncer ind på div sider, Dba,gulgratis, og den slags..

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Aaah Come on guys and girls ;)

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skulle ikke være noget i vejen for at du som privat person sælger varer fra england til danmark, men da du selv skal tjene på det, bliver det jo dyrer end hvad man selv kan købe det for online i england??

Det er som regel fragten fra UK der gør at det ikke kan betale sig at handle der.

Hvis du har en virksomhed og vil sælge til DK, skal du opkræve dansk moms hvis du sælger over et hvis beløb, kan ikke huske hvad, men det er ret meget.

Teddy 

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

*

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg tror ikke du skal være bange for reglerne mht. vidersalg til Danmark, bare du betaler din skat og moms i danmark(?).

Jeg er bare i tvivl om du skal betale dansk skat, men du antyder at du lige er flyttet til London, så du er vel skattepligtig i Danmark. Besøger du din mor i Danmark eller hvad?

Hvis du bare sørger for at betale det du berettiget til, så skal det nok gå.

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Teddy Carlsen:

Der skulle ikke være noget i vejen for at du som privat person sælger varer fra england til danmark, men da du selv skal tjene på det, bliver det jo dyrer end hvad man selv kan købe det for online i england??

Det er som regel fragten fra UK der gør at det ikke kan betale sig at handle der.

Hvis du har en virksomhed og vil sælge til DK, skal du opkræve dansk moms hvis du sælger over et hvis beløb, kan ikke huske hvad, men det er ret meget.

Teddy 

Mange af de store varehuse derover, har billigere priser end de har i butikkerne.
Prisen på fragt er faktisk i nogle tilfælde billigere end hvis du skal sende her i Danmark.

Jeg har ingen virksomhed i Dk, .. så er ikke helt sikker på reglerne ..  men googler lidt

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

KRASMUS:

Hej. Jeg tror ikke du skal være bange for reglerne mht. vidersalg til Danmark, bare du betaler din skat og moms i danmark(?).

Jeg er bare i tvivl om du skal betale dansk skat, men du antyder at du lige er flyttet til London, så du er vel skattepligtig i Danmark. Besøger du din mor i Danmark eller hvad?

Hvis du bare sørger for at betale det du berettiget til, så skal det nok gå.

 

Jeg står faktisk lidt på bar bund... skal hvertfald være derover et par uger.. kommer an på hvad der kommer till at ske....

Jeg skal over til min far, i London....

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Men takker for jeres svar hvertfald ! :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dig..

Rigtigt godt valg!! :) Jeg har selv boet i Chichester i syd england ! :)

Held og lykke frem over!

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Emil. :)

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)