Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investore se her: Nyt koncept til transport brancen Webshop ejer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et nyt koncert til Webshop ejer omkring ders transport problemer. Det drejer sig om at jeg gerne vil tilbyde disse kunder ny form for distribution af ders vare til billig pris og lavering når ders Private kunder er hjemme, men hvem kender ikke til at når kunderne bestiller vare og gerne vil havde dem, men post DK lavere kun når kunderne ikke er hjemme så skal de ned på posthuset og hente pakken men posthuset har heller ikke åben når kunderne skal afhente ders pakker.

Men så hsr jeg et koncept til dette

lavering sker i tids rummet 16,00 til 22,00 Mandag til Fredag

Åben på på vor lager i evt kunder selv kunne afhente ders pakker mellem 16,00 til 22,00 Mandag til Fredag samt Lørdag mellem 08,00 til 14,00

og der skal være Track and trace på pakkerne så kundern kan sporer ders pakker og vognmænden slipper for fragtbrev og jeg undgår menget papier arbejde

Men for at kunne få dette her i gang skal der jo nogle penge til at invester i

både lager i jylland & sjælland og i softvære og computer scanner mm samt til inskud til et APS firma og biller og jeg har kikke på lager i både Jylland & Sjælland

er der nogen der kunne være intersert i at være med til dette koncepr og invester penge i dette og jeg

hører jeg gerne fra jer af  Skriv en PB til mig eller på ls-kurer@stofanet.dk Men kun seriøse henvendelser

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

har sendt dig en PM.

(men til en anden gang - så tjek lige stave fejlene)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)