Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt til Færøerne

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg søger erfaringer med at få fragtet sine varer til Færøerne.

Har haft kontakt med både GLS og Post Danmark, og de er begge udelukkede af forskellige årsager.

Har talt med Bluewater, de kan bruges som nødløsning, men ikke som noget fast, da det koster en bondegård.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvor meget drejer sig det om.

Jeg skulle selv, en del år tilbage, have sendt ca. 150 pakker 1-5 kg til færøerne.

I forskellige intervaller i et forløb på 6 mdr.

Det kostede som du også skriver en bondegård.

Så jeg tænkte alternativt.

Jeg fik kontakt til en tagdækker som hver mdr. sendte en container med div. byggemateriale til Torshavn.

Der var en del spildplads i disse containere, jeg fik lov til at pakke mine kasser i de hulrum der var.

En af tagdækkerens kollega på færøerne sendte så pakkerne når containerene var blevet tømt.

Pris, lokal takst og en symbolsk beløb til både tagdækkeren og hans kollega.

Kmosen

 

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel et eller andet sted sådan, at de fleste fragtfirmaer ikke fragter over et bestemt antal kg.

Er der andre årsager til, at de fragtfirmaer, du kontakter, ikke vil fragte dine varer, kan du prøve at kontakte nogle af de flyselskaber der flyver til og fra Færøerne. Måske har de nogle last-afdelinger, hvor du kan aflevere dine varer, og så kan din partner på Færøerne hente dem i lufthavnen når flyet ankommer.

Jeg håber du finder en måde, at få fragtet dine varer på!

Mvh. Sebastian Stoll.

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Knút fra Safari.fo ved hvad der er værd at vide om at få fragtet varer til Færøerne.

Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser ud til Bluewater har en aftale med GLS..... Får en del vare som bliver booket via Bluewater men bliver altid leveret med GLS... Tror dog det er mest kolli og alm. bilpakker .... blot til info og ved ikke om det gælder færøerne... Men prøv evt. med ALPI transport.... de har nogle gode løsninger Wink

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hedder Smyril Bluewater, så dem har han allerede haft fat i.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

kmosen:

Det kostede som du også skriver en bondegård.

Så jeg tænkte alternativt.

Jeg fik kontakt til en tagdækker som hver mdr. sendte en container med div. byggemateriale til Torshavn.

Der var en del spildplads i disse containere, jeg fik lov til at pakke mine kasser i de hulrum der var.

Ja det er da meget fint, men ikke helt lovligt at du glemte at få godset fortoldet!

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

He he ja det kunne man tro, men faktisk blev alle pakker udstyret med en forsendelses faktura, til vareprøver som det drejede sig om.

Proformafaktura mener jeg at kunne huske de hed.

 

Så alt gik lige efter bogen.

Mosen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)