Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminomedlem som sunket under jorden efter køb af hjemmeside...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos.

Jeg er ved at være godt gal i skralden, over den opførsel jeg har oplevet fra en Amino, som jeg købte en affiliateside af for godt 3 uger siden.

Det kunne ikke gå hurtigt nok, med at han fik pengene, men da han havde pengene hørte jeg ikke fra ham i en uge.

Så fik vi lidt kontakt og det lød til det begyndte at gå okay igen. Men nu har jeg ikke hørt fra ham i 12 dage og jeg har skrevet til alle de mails jeg har på ham, og ringet uden nogen tager den.

Man kan da ikke bare sådan tage på ferie eller hvad han nu laver, uden at sige noget til mig, som sidder og venter på en overførsel af den side, jeg har købt af ham.

Jeg tænker om han måske regner med, jeg bliver så træt af det hele, at jeg lader ham, beholde siden, så han kan beholde den indtjening der har været i de 3 uger, hvilket kan være ret højt beløb faktisk.
Nu har han jo også pengene til at betale mig tilbage, så det ligner et lån til ferien jeg betalte ham dengang.

Jeg vil mindst kræve at få den indtjening der har været siden jeg betalte pengene og fik fakturaen på købet!

Hvad F..... gør man i den situation?

Skal jeg møde op på adressen (fyn) jeg bor selv i jylland, så det tager et par timer. træls hvis han ikke er hjemme så.

Jeg har talt med hans far (han bor åbenbart hjemme) Den dreng har åbenbart ingen moral eller pli overfor andre mennesker.

Hilsen er godt sur Amino

Michael Haahr

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville lige slå koldt vand i blodet til ferien er overstået om en uges tid.

Selvfølgelig skal du have de løbende indtægter der har været, siden du overtog shoppen.

Jeg har også mange fakturaer der er gået over tiden lige nu, men jeg venter til folk er tilbage - allerhøjst en venlig reminder Smile

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er bare lidt svært at slå koldt vand i blodet, når man har betalt for noget man ikke får...

Jeg ved også godt at en dreng på 20år ikke tænker som en mand på 40år. Men han kunne godt lige skrive at han tog på ferie, og ville vende tilbage der efter!

Det var det mindste jeg ville gøre til min kunde.

Mvh

Michael Haahr

Fra Odense Sv
Tilmeldt 22. Jan 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes heller ikke du skal slå kold vand i blodet...

Jeg syntes som du har beskrevet ovenfor at det er for dårligt at han er taget på ferie uden at gøre en betalende kunde opmærksom på dette.

Nu ved jeg ikke hvor mange penge du har ude og svømme men føler faktisk lige gyldigt beløbets størrelse med dig

Jeg håber det går iorden snarrest muligt for din egen skyld 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes også det er lige over grænsen, og ville da være lidt itvivl om du reelt nogensinde får varen.. Så kæmp videre..

Men dog vil jeg sige at jeg tror jeg har fået to indbetalinger ud af mindst 15 forfaldne i juli.. Folk er bare i ferie-mode, og kommer hjem til bunker af papirer de skal tage stilling til - men hvis han kun er en knægt, er det nok begrænset, hvad han kan bruge som undskyldning :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke første gang personen handler moralsk som i denne situation. Det kan jeg da tydeligt huske.

Jeg håber og krydser fingre for at du hurtigst muligt får siden i egne hænder.

 

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Sagde faren ikke, at han nok skulle ordne det? De fleste forældre ville da stejle over en opringning i stil med den, du har lavet.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Surt at høre Michael. Hvis ikke du høre fra ham i noget tid så ville jeg tage afsted:)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Uhh... jeg hader sådan noget.

Men man bliver klog af skade - eller i hvert fald mere forsigtig....

Jeg håber alting falder på plads for dig - og jeg melder mig nok også på "slå koldt vand i blodet"-holdet et par dage endnu... 

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber selvfølgelig også at han bare har "glemt" at informere mig, og er taget på ferie (igen) og jeg får alt det som jeg har krav på, af indtjening samt gratis programmeringstimer, som han har lovet mig.

Mvh

Michael Haahr

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)