Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Preprogrammeret Website søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen,

 

Jeg søger et site, der er konstrueret med henblik på E-handel, og supportfunktioner til kunderne.

 

Jeg har en del varer jeg skal have placeret med billeder, og en del tekst på forskellige sprog. Jeg vil gerne have at kunderne automatisk for deres nationale sprog op, når de entrerer siden.

 

Jeg har behov for at kunne lave dokumentation on-the-fly, samt modtage ordrer og evt. betaling direkte via sitet.

 

Mine kriterier for desing er ikke så høje, det er mere burgervenlighed jeg søger, samt en overskuelighed, der får kunden til at føle sig ''hjemme''.

 

Kan du eller nogle i din omgangskreds hjælpe med et sådant setup, hører jeg meget gerne fra dig/jer.

 

Prisen finder vi ud af, når jeg er sikker på at de tilbudte svarer overens med mine forventninger.

 

Skriv snart.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Flux

Husk at kigge forbi Amino Wiki om E-butikker, hvor shopsystemerne er listede + liste over aminoer, som tilbyder at lave løsningerne for dig + et link til en lang diskussion om hvad der er bedst at vælge.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Flux.

Min Site-editor og dens søsterprodukt SEO-CMS kan begge levere det, du ønsker.

Eksempel på domænestyring:



Vedr. supportfunktion, så er det jo ganske bredt formuleret.

Jeg kan dog udvikle kundespecifikke løsninger til begge systemer.

Mvh, Christian

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 49
Fra  Grid Athletics LLC Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej FiberFlux

 

Gå ind på www.goldenplanet.dk der kan du downloade og prøve gratis demo af openbiz i 14 dage, jeg er i gang med at lave en hjemmeside med E-business og bruger selv dette program, og det er utrolig ment.

www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-

Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej til alle,

 

Jeg er som sagt ny i dette felt, og har derfor svaret direkte på henvendelserne, men har pænt fået besked på at sådant gøres her i forummet. Derfor en lille opfølger af mine svar:


Siden 360-design minder en del om det jeg har brug for. Med support mener jeg en funktion der kan genererer PDF dokumenter med specifikt indhold efter brugerens input. Jeg ønsker en side, hvor jeg selv kan håndtere tekst og grafik, samt tilføje nye emner i menuer mm. Så generelt set er der vel tale om strukturen fra 360 med lidt forklaring til.


Som du kan se pt. er min side forfærdelig, og det skal der gøres noget ved hurtigst muligt.



Jeg ser frem til at høre fra dig igen.

 

Samt følgende svar:
Siden life-time minder en del om det jeg har brug for. Med support mener jeg en funktion der kan genererer PDF dokumenter med specifikt indhold efter brugerens input. Jeg ønsker en side, hvor jeg selv kan håndtere tekst og grafik, samt tilføje nye emner i menuer mm. Så generelt set er der vel tale om strukturen fra sitet med lidt forklaring til.

Og endelig:

Med hensyn til PDF generering, mener jeg at der bør være en database med samtlige brugermanualer, på de leverede sprog, hvorfra man specifikt kan vælge hvilken del af manualen/erne man har behov for, og derefter få dem på skærmen som en PDF. Noget hen af en masse tekststrenge der forklarer hvert sit område, hvor brugeren så får en menu frem, hvor han skal afkrydse hvilke emner han er interesseret i. En funktion henter så de pågældende informationer på det rette sprog, kombinere dem i et word/text fil, som så bliver konverteret til PDF, og vist på brugerens skærm. Denne supportfunktion kommer til at spare mig for meget tid, da brugerne ikke behøver læse hele manualer, men kun brudstykker.


Endvidere har jeg planer om at lave korte demovideoer, som mailes til registrerede brugere, igen med det indhold og sprog de har valgt.


Jeg er også partner på det AND fra tyske CDS, og ønsker at implementere anlægsdokumentation filer i bruger administrationen. På denne måde får installatører i marken, et effektivt værktøj til at følge installations vejledningerne/designet - da filer jeg udarbejder gemmes som PDF.

 

Jeg skal fremover nok huske at svare her direkte på debatten.
 

Hilsen FiberFlux


 


Side 1 ud af 1 (6 indlæg)