Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gigahost gået på sommerferie?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

slettet bruger:

Kære alle

Vi har fået genskabt css-filen på egen hånd. Tusind tak for jeres svar og fortsat rigtig god sommer :)

Hvordan gjorde I det? (Så evt. andre i samme situation kan lære noget af denne tråd)... Nåede Gigahost at svare?

Fra Odense
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg stillede også et spørgsmål om noget CGI-understøttelse i sidste uge, som jeg ikke har fået svar på endnu.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

slettet bruger:

Kære alle

Vi har fået genskabt css-filen på egen hånd. Tusind tak for jeres svar og fortsat rigtig god sommer :)

Hvordan gjorde I det? (Så evt. andre i samme situation kan lære noget af denne tråd)... Nåede Gigahost at svare?

Min partner William kunne cirka huske hvordan designet så ud. Så han genskabte simpelthen filen fra bunden.

Gigahost har endnu ikke svaret.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

slettet bruger:

Min partner William kunne cirka huske hvordan designet så ud. Så han genskabte simpelthen filen fra bunden.

Gigahost har endnu ikke svaret.

Haha surt arbejde... Det vi laver for vores kunder, som vi ikke selv hoster tager vi et manuelt backup af, hvergang der er væsentlige ændringer, og gemmer det på vores interne storage i en Zip fil- i tilfælde af dette.. Det tager måske computeren 2-10 min at tage backup af en ftp mappe - men tilgængel er man godt sikret...

Nedetid = Ingen kunder = Ingen indtjening = må ikke ske ;)

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skal ikke kunne svare for den pågældende, men jeg har personligt erfaret en super god support. De allerfleste gange jeg har spurgt, har de svaret tilbage inden for få minutter.

Og jo, de kører backup... de har reddet mig flere gange med en backup fil.

mvh

Thomas Skipper

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Bitrake Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik,

Jannik Hansen:

Haha surt arbejde... Det vi laver for vores kunder, som vi ikke selv hoster tager vi et manuelt backup af, hvergang der er væsentlige ændringer, og gemmer det på vores interne storage i en Zip fil- i tilfælde af dette.. Det tager måske computeren 2-10 min at tage backup af en ftp mappe - men tilgængel er man godt sikret...

Er det helt manuelt? I bruger ikke versionstyring ala subversion eller noget lignende.

Mvh

Niels

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Måske det var en ide at tage backup af jeres filer! Det kan vel ikke være deres job at finde filer til jer hver gang i sletter dem!

Du kunne jo oprette et cron job til dette formål. Det supportere Gigahost Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Boldt:

Jannik,

Jannik Hansen:

Haha surt arbejde... Det vi laver for vores kunder, som vi ikke selv hoster tager vi et manuelt backup af, hvergang der er væsentlige ændringer, og gemmer det på vores interne storage i en Zip fil- i tilfælde af dette.. Det tager måske computeren 2-10 min at tage backup af en ftp mappe - men tilgængel er man godt sikret...

Er det helt manuelt? I bruger ikke versionstyring ala subversion eller noget lignende.

Mvh

Niels

Ikke på projekter til under 100K/År.. :-) Ellers bruger vi typisk SVN :-)

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Skipper:

Jeg skal ikke kunne svare for den pågældende, men jeg har personligt erfaret en super god support. De allerfleste gange jeg har spurgt, har de svaret tilbage inden for få minutter.Og jo, de kører backup... de har reddet mig flere gange med en backup fil.

Mvh Thomas Skipper

Det er faktisk også min erfaring. Jeg har nogle få gamle domæner hos dem endnu, og de få gange der har været problemer har jeg altid fået svar fra supporten.
Men men men... jeg kan jo bare have vært heldig.

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Grunden til at Gigahost ikke kan svare på jeres mails er, at de har tekniske problemer, så de ikke kan sende mails fra deres @gigahost.dk mailadresser.

Mvh. Kenneth

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)