Min partner William kunne cirka huske hvordan designet så ud. Så han genskabte simpelthen filen fra bunden.
Gigahost har endnu ikke svaret.
Haha surt arbejde... Det vi laver for vores kunder, som vi ikke selv hoster tager vi et manuelt backup af, hvergang der er væsentlige ændringer, og gemmer det på vores interne storage i en Zip fil- i tilfælde af dette.. Det tager måske computeren 2-10 min at tage backup af en ftp mappe - men tilgængel er man godt sikret...
Nedetid = Ingen kunder = Ingen indtjening = må ikke ske ;)
Jeg skal ikke kunne svare for den pågældende, men jeg har personligt erfaret en super god support. De allerfleste gange jeg har spurgt, har de svaret tilbage inden for få minutter.
Og jo, de kører backup... de har reddet mig flere gange med en backup fil.
Haha surt arbejde... Det vi laver for vores kunder, som vi ikke selv hoster tager vi et manuelt backup af, hvergang der er væsentlige ændringer, og gemmer det på vores interne storage i en Zip fil- i tilfælde af dette.. Det tager måske computeren 2-10 min at tage backup af en ftp mappe - men tilgængel er man godt sikret...
Er det helt manuelt? I bruger ikke versionstyring ala subversion eller noget lignende.
Haha surt arbejde... Det vi laver for vores kunder, som vi ikke selv hoster tager vi et manuelt backup af, hvergang der er væsentlige ændringer, og gemmer det på vores interne storage i en Zip fil- i tilfælde af dette.. Det tager måske computeren 2-10 min at tage backup af en ftp mappe - men tilgængel er man godt sikret...
Er det helt manuelt? I bruger ikke versionstyring ala subversion eller noget lignende.
Mvh
Niels
Ikke på projekter til under 100K/År.. :-) Ellers bruger vi typisk SVN :-)
Jeg skal ikke kunne svare for den pågældende, men jeg har personligt erfaret en super god support. De allerfleste gange jeg har spurgt, har de svaret tilbage inden for få minutter.Og jo, de kører backup... de har reddet mig flere gange med en backup fil.
Mvh Thomas Skipper
Det er faktisk også min erfaring. Jeg har nogle få gamle domæner hos dem endnu, og de få gange der har været problemer har jeg altid fået svar fra supporten. Men men men... jeg kan jo bare have vært heldig.
Grunden til at Gigahost ikke kan svare på jeres mails er, at de har tekniske problemer, så de ikke kan sende mails fra deres @gigahost.dk mailadresser.