Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømme vores søgeord på vores website

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Har lige et spørgsmål til vores hjemmeside.

Jeg har aldrig prøvet at beskæftige mig med SEO før, og derfor har jeg lige et par spørgsmål til dette.

Jeg har lavet sitet på en magento, og i den kan jeg under både produkter lave "keywords" og "description"

Disse bliver vel "opfanget" af Google. Men derudover har jeg vel brug for backlinks etc, eller?

Pt. har jeg startet en Adwords på google, men syntes ikke rigtigt at det giver noget.

Søgeord er overordnet noget der har med hunde at gøre.

Hvad ville i anbefale at vi gjorde videre herfra?

Sitet er www.petfashion.dk

På forhånd tak

Mvh

Mads

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

mjuhl:

Hejsa,

Har lige et spørgsmål til vores hjemmeside.

Jeg har aldrig prøvet at beskæftige mig med SEO før, og derfor har jeg lige et par spørgsmål til dette.

Jeg har lavet sitet på en magento, og i den kan jeg under både produkter lave "keywords" og "description"

Disse bliver vel "opfanget" af Google. Men derudover har jeg vel brug for backlinks etc, eller?

Pt. har jeg startet en Adwords på google, men syntes ikke rigtigt at det giver noget.

Søgeord er overordnet noget der har med hunde at gøre.

Hvad ville i anbefale at vi gjorde videre herfra?

Sitet er www.petfashion.dk

På forhånd tak

Mvh

Mads

 

Læs denne gratis e-bog til at starte med og husk i øvrigt at lave dit link klikbart og gerne med ankertekst: hunde artikler

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

mjuhl:

Hejsa,

Har lige et spørgsmål til vores hjemmeside.

Jeg har aldrig prøvet at beskæftige mig med SEO før, og derfor har jeg lige et par spørgsmål til dette.

Jeg har lavet sitet på en magento, og i den kan jeg under både produkter lave "keywords" og "description"

Disse bliver vel "opfanget" af Google. Men derudover har jeg vel brug for backlinks etc, eller?

Pt. har jeg startet en Adwords på google, men syntes ikke rigtigt at det giver noget.

Søgeord er overordnet noget der har med hunde at gøre.

Hvad ville i anbefale at vi gjorde videre herfra?

Sitet er www.petfashion.dk

På forhånd tak

Mvh

Mads

Hej Mads. Fint site du har fået lavet der.

Jeg er ikke selv den store SEO-haj, men Confero har skrevet en glimrende tjekliste til at SEO på magento: http://blog.confero.dk/tjekliste-til-onsite-seo-optimering-i-magento

Håber det giver lidt inspiration.

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest lige et + for siden, synes den er indbydende og letgennemskuelig ! Yes

Mht. rankings, så skal keywords og description udfyldes så det stemmer overens, med det du gerne vil ranke på med den pågældende underside. 

Derudover så kan i begynde at linke fra forums etc. til siden, tilføje en blog på siden, hvor i går ind og skriver tekster løbende. Det vil også hjælpe hvis i skriver længere produktbeskrivelser - generelt bare få noget kød (tekst) på siden. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Har du selv opsat siden, og hvis ja; var det svært? Skal man kunne kode for at gøre det?

Den er nemlig rigtig flot! Hvis du sender mig nogle af dine keywords til din Google Adwords annoncer, kan jeg lige tjekke med for fejl.

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 4. Aug 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David,

Ja jeg har selv sat den op, det var ikke svært. En magento, med en template som frontend. Kan ikke kode, har haft en ven til at lave de ting der skal kodes, resten er lige til.

Det er primært hundeseng, hundeskål, hundejakker - altså ting til hunden, der i første omgang skal vises ved søgninger gennem google etc..

Til martin og powerhosting, tak for input.. Vil gå videre med dette, og prøve at læse lidt mere på SEO, samt lave "skriveri" om siden.

Tak

mvh

Mads

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Først - Rigtig flot hjemmeside, men der er et par småting.

 Når man står på en oversigt, så kan man trykke "Læg i kurv" men trykker man, kommer man videre til produktsiden.

I købsflowet er der et "Rabatkode" felt - Fjern det medmindre at du har en aktiv rabatkampagne igang. Ellers ændre det til "Gavekort kode" eller lignende. Hvis jeg ser sådan et felt hvor jeg handler, så begynder jeg straks at søge nettet rundt for en rabatkode.

Der er også den klassiske vejkegle "Log in" Du har måske en ok løsning med at man kan handle som gæst. Men lav det så man pr. default handler som gæst, og så kan man på adresse siden lave login hvis mna er oprettet.

Nå SEO mæssigt:

Du mangler de helt basale ting, som f.eks. sidetitlen.

Sidetitlen er den allerøverst i din browser. På denne side http://www.petfashion.dk/index.php/seler.html er den f.eks. "Seler - Hund" Hvis du gerne vil have at denne side skal findes på en Google søgning "Hundeseler" så ændre sidetitlen til "Hundeseler - Vi har altid billige hundeseler på tilbud - PetFashion.dk"

Produkttekster skal du lave om. De skal være individuelle, det går ikke med 4 fuldstændig ens produktbeskrivelser på 4 forskellige sider. Og derudover kommer de ekstra 2 hvor du bare har ændret småting men grundlæggende samme tekst. (Se linket jeg skrev længrere oppe)

Kategoritekst kunne også være en god idé. Vi tager igen linket jeg skrev længre oppe. I stedet for bare at have "Seler - Hund Seler - Hund" stående. Så skriv noget unikt her og gerne med dine søgeord i. Det kunne f.eks. være "Hundeseler. Vi har alt i billige hundeseler blah blah blah"

Keywords som du selv skriver, kan du godt udfylde. Det skader ikke men pt. giver det ikke noget til Google. Men det kan ændre sig, og det kan være at andre søgemaskiner bruger det. Så udfyld det når du har tiden.

Description er meget vigtig! Du skal i denne forklare hvad din side handler om. Derudover skal den være sælgende. Det er denne beskrivelse folk ser når de for dig frem på Google i søgeresultaterne. Du skal også flette dine søgeord ind i denne.

Backlinks - Se at kom igang. Sæt dit link i Amino signatur, lav et link hver gang du kan komme til det. Og gerne som Nicolaj skriver med en god ankertekst. Links er godt, og tæller i søgeresultaterne. Tag det for noget positivt at "andre" peger på dig.

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan med fordel som amino bruger få dit link med her gratis eller for 10kr som amino tilbud.

10kr giver dig en synlighed som er bedre stillet end gratis brugerne.

gratis =Link-eksperten/webshops/Dyr her er dit link!

amino 10Kr.=Link-eksperten/webshops- her er dit link/Dyr- her er dit link

Top Dog 25kr.=Link-eksperten/webshops- her er dit link/Dyr- her er dit link og du kan bruge html i din beskrivelse!!! så kan du linke mere end 1 gang og til forskellige sider på dit site

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg har ikke selv forstand på hvordan, men jeg ved hvad en Google AdWords reklame skal indeholde.

Her er din reklame:

http://awesomescreenshot.com/065hzhd90

Jeg søgte på ordet "Hundeskål". I din annonce står der ikke hundeskål nogle steder. Det gør der i næsten alle de andre som ligger på samme ord, du kan selv tjekke her: http://www.google.dk/search?aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=hundesk%C3%A5l 

Det gør nok at man ikke har lyst til at klikke på din, fordi man ikke er sikker på om du har hundeskåle.

Din annonce har heller ikke Call to Action. Det er f.eks. "se mere", "køb nu" "læs mere". Altså noget der opfordre brugeren til action. Din trafik lander også forkert, når folk søger på hundeskåle skal du sende dem til en underside med hundeskåle. Det er dog kun hvis din annonce handler om hundeskåle, som den ikke gør lige nu.

Mit bedste råd er at du læser en smule mere om det, og så for lavet en masse forskellige annonce til de forskellige søgeord. Så skulle der gerne komme mere trafik.

Held og lykke med det.

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

mjuhl:

Pt. har jeg startet en Adwords på google, men syntes ikke rigtigt at det giver noget.

Søgeord er overordnet noget der har med hunde at gøre.

Overordnede søgeord er dyre og kreerer forholdsmæssigt få salg.

Specifikke søgeord er billige og kreerer forholdsmæssigt mange salg.

Drop alle de generelle ord og prøv i stedet "hundehule", "transporttaske til hund" osv. Opdel i annoncegrupper efter landingsside/destinationsadresse.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)